Hvalpefodder foræres væk
Fra : Carsten Gravesen

Dato : 18-12-05 16:31

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe men alligevel.
Vores cairn terrier er blevet "voksen" og der er blevet noget fodder
tiloveres. Det drejer sig om ca. 2 1/2 kg. Henne Pet Fodder Kronck
Optimal hvalpe fodder. Fodderet kan afhentes gratis på vores adresse i
Kjellerup. Jeg nænner ikke at smide det ud.

Tlf.: 86884774

Mvh Carsten

Fra : Anita Andersen

Dato : 18-12-05 16:43

"Carsten Gravesen" <ca.gr1@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Optimal hvalpe fodder. Fodderet kan afhentes gratis på vores adresse i
> Kjellerup. Jeg nænner ikke at smide det ud.

Hej Carsten,
Hvorfor har du ikke brugt det sidste til din hund ? det tager den altså ikke
skade af.
Mvh
Søren
www.torsted-hundepension.dk

Fra : Carsten Gravesen

Dato : 18-12-05 17:16

>Hej Carsten,
>Hvorfor har du ikke brugt det sidste til din hund ? det tager den altså ikke
> [...]

Hun er ved at blive lidt fed ) og hun bliver snart 1 1/2 år.

mvh
Carsten

Fra : Anita Andersen

Dato : 18-12-05 19:49

> Hej
>
> Hun er ved at blive lidt fed ) og hun bliver snart 1 1/2 år.
>
> mvh
> Carsten

Okay! det var godt nok også lang tid du har brugt hvalpe foder !

Søren

Fra : x Vuf x

Dato : 20-12-05 02:18

On Sun, 18 Dec 2005 19:48:43 +0100, "Søren Andersen" wrote:

>Okay! det var godt nok også lang tid du har brugt hvalpe foder !

Hvis foderet har stået i 1½ år, er det
nu nok ikke så velsmagende længere!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Carsten Gravesen

Dato : 22-12-05 13:08

On Tue, 20 Dec 2005 02:18:18 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Hvis foderet har stået i 1½ år, er det
>nu nok ikke så velsmagende længere!

Så gammel er det nu heller ikke, men hun er ikke den stort spiser. Vi
har købet noget nyt fodder fra Kingsmoor, så må vi se om hun kan lide
det.

mvh
Carsten