30 hunde på 5 sal i Kbh!!
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-12-05 18:15

Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

I besiddelse af stærke satiriske samfundskritiske meninger
med politisk bid som revser samfundet
på en satirisk samfundskritisk samfundssatirisk
kritisk måde!

Fra : jopa

Dato : 17-12-05 18:25

Pernille Lauridsen skriblede bla:

Hundene er af racen kinesisk hårløs og papillion
Godtnok ikke de største men alligevel.
Skulle mene det var dyreplageri at holde så mange hunde i en lejlighed.
Gad vide hvordan de blev luftet ? nok aldrig

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 17-12-05 19:49

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Pernille Lauridsen skriblede bla:
>
> Hundene er af racen kinesisk hårløs og papillion
> Godtnok ikke de største men alligevel.
> Skulle mene det var dyreplageri at holde så mange hunde i en lejlighed.

Vel 2-3 m2 per hund á ca. 6 kg, er det så galt? Hvor mange m2 har en
grisebasse ude i landbruget?

> Gad vide hvordan de blev luftet ? nok aldrig

Han har nok haft et udmugningsanlæg

Mvh
Søren

Fra : x Vuf x

Dato : 17-12-05 20:27

On Sat, 17 Dec 2005 18:25:29 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:
> [...]

>Skulle mene det var dyreplageri at holde så mange hunde i en lejlighed.
>Gad vide hvordan de blev luftet ? nok aldrig

Spørgsmålet er vel nærmere; Hvordan kunne naboerne holde det ud?!
Det må ha' lugtet forfærdeligt, og de gø'r da, når der kommer nogen.
Underligt at ingen i huset har klaget...

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 18-12-05 01:12

> [...]
> Det må ha' lugtet forfærdeligt, og de gø'r da, når der kommer nogen.
> Underligt at ingen i huset har klaget...

Kommer an på huset, og ikke midst beboerne. Det er til at brække sig over
(undskyld udtrykket) at folk bare vader hen over lig i stedet for at give en
hånd. Ingen vil rodes ind i noget.

/Ole

Fra : x Vuf x

Dato : 18-12-05 14:36

On Sun, 18 Dec 2005 01:12:17 +0100, "/Ole \(6000\)" wrote:

>Kommer an på huset, og ikke midst beboerne. Det er til at brække
>sig over (undskyld udtrykket) at folk bare vader hen over lig i
>stedet for at give en hånd. Ingen vil rodes ind i noget.

Ja. Jeg kan også forestille mig, at hundene har stået i "reoler",
som jeg har set og hørt nogle (DKK) opdrættere ha' deres hunde.
Burene står simpelthen på hylder eller ovenpå hinanden.
En har endda kun vinyl/linoleum i bunden og på spørgsmål om,
hvorfor de i det mindste ikke havde noget blødt at ligge på
var svaret: "Så overpisser de det hele."!!!

Fra : jopa

Dato : 18-12-05 17:02

x Vuf x skriblede bla:
> Ja. Jeg kan også forestille mig, at hundene har stået i "reoler",
> som jeg har set og hørt nogle (DKK) opdrættere ha' deres hunde.

Rolig nu lille Sonja det er snart Jul og vi skal være gode ved hinanden.
Dyrplageri og tilhørsforhold følges ikke hånd i hånd.
Fri os stakkels almindelige hundejere for alt det politik bare her op til
Jul så er du sød

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 20-12-05 02:17

On Sun, 18 Dec 2005 17:02:14 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:
> [...]

>Dyrplageri og tilhørsforhold følges ikke hånd i hånd.
>Fri os stakkels almindelige hundejere for alt det politik bare her op til

Ja ja, men nu HAR jeg faktisk kun set det praktiseret ved en DKK'r,
så... Desuden...Hvordan forestiller du dig ellers, de har kunnet
opbevare 30 små hunde i en lejlighed opå 5. sal?

Fra : Leyna

Dato : 20-12-05 14:31

On Tue, 20 Dec 2005 02:16:40 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>så... Desuden...Hvordan forestiller du dig ellers, de har kunnet
>opbevare 30 små hunde i en lejlighed opå 5. sal?

Tjaeh, de lejligheder der er omtalt i artiklen er altså ikke SÅ små,
men det er stadig lige i overkanten at have så mange hunde i en
lejlighed... og iøvrigt osse ulovligt.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 21-12-05 00:37

On Tue, 20 Dec 2005 14:30:51 +0100, Leyna wrote:

>Tjaeh, de lejligheder der er omtalt i artiklen er altså ikke
>SÅ små, men det er stadig lige i overkanten at have så mange
>hunde i en lejlighed... og iøvrigt osse ulovligt.

Ja, i byzone må man kun ha' 4 hunde. I landzone og med 100m
til nærmeste nabo, må man ha' 9.

Fra : Leyna

Dato : 21-12-05 23:09

On Wed, 21 Dec 2005 00:36:42 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Ja, i byzone må man kun ha' 4 hunde. I landzone og med 100m
>til nærmeste nabo, må man ha' 9.

WAUW, så kan jeg godt anskaffe 7 hunde mere!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-12-05 09:55

>Vel 2-3 m2 per hund á ca. 6 kg, er det så galt? Hvor mange m2 har en
>grisebasse ude i landbruget?

Ved hundehold er det ikke størrelsen men antallet det kommer an på.
Hvis man har mere end 4 (voksne) hunde, anses det som erhvervsmæssig
hundehold, uanset om man har opdræt eller ej. Og så skal man have
polititilladelse, og denne skal angiveligt følges op af en årlig
inspektion....
Noget er glippet i denne sag.

MvH

Kim

Fra : Søren LH

Dato : 18-12-05 10:39

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

hundehold, uanset om man har opdræt eller ej. Og så skal man have
polititilladelse, og denne skal angiveligt følges op af en årlig

Nu var det fremsat som om det var et spørgsmål om dyrplageri. I min avis
står der at det "primært handler om det lille areal" og at "manden vil blive
sigtet for overtrædelse af dyreværnsloven".

Man kan jo glæde sig over den nye skrappere håndhævelse af dyreværnsloven,
så jeg ser frem til at alle mink nu bliver fjernet fra minkfarme og ræve fra
rævefarme, burhøns fra burhønseopdræt..........

mvh
Søren

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 18-12-05 11:07

> Man kan jo glæde sig over den nye skrappere håndhævelse af dyreværnsloven,
> så jeg ser frem til at alle mink nu bliver fjernet fra minkfarme og ræve
> fra rævefarme, burhøns fra burhønseopdræt..........

Og folk ud af højhuse

/Ole