John Spencer er død.
Fra : Silver

Dato : 17-12-05 13:50

Endnu en af de gode skuespillere forsvundet, og det i en 'ung' alder :S

http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/TV/12/16/spencer.obit.ap/index.html

Jeg vil altid huske ham bedst i filmen The Rock og dernæst Præsidentens Mænd
serien.

Rest in peace....

Silver.

Fra : XXX

Dato : 17-12-05 15:08

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
>
> http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/TV/12/16/spencer.obit.ap/index.html
>
> Jeg vil altid huske ham bedst i filmen The Rock og dernæst

Et stort tab.
Han var fremragende i serien West Wing.
Må han hvile i fred.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-12-05 17:10

> Et stort tab.
> Han var fremragende i serien West Wing.
> Må han hvile i fred.

det var godt nok tidligt ... han var fremragende som dum skid i the rock

rip
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-05 17:03

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse

> Et stort tab.
> Han var fremragende i serien West Wing.
> Må han hvile i fred.

Hvorfor? Kender du ham privat? John Spencer var muligvis jordens største
røvhul, der ikke fortjener at hvile i fred.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-12-05 18:30

> Hvorfor? Kender du ham privat? John Spencer var muligvis jordens største
> røvhul, der ikke fortjener at hvile i fred.

det var han højst sandsynligt ikke - de fleste mennesker har vel fortjent at
hvile i fred? hvad siger man ellers?

Fra : XXX

Dato : 18-12-05 20:10

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:43a5884f$0$78285
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Fordi han gav mig nogle gode oplevelser i tv.

> Kender du ham privat?

Nej.

> John Spencer var muligvis jordens største
> røvhul, der ikke fortjener at hvile i fred.

Alle mennesker fortjener at hvile i fred!

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-12-05 17:13

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Endnu en af de gode skuespillere forsvundet, og det i en 'ung' alder :S

R.I.P. Mr. John Spencer
You'll be missed..

Mvh
Benjamin

Fra : Brian P

Dato : 17-12-05 21:49

Silver wrote:
> Endnu en af de gode skuespillere forsvundet, og det i en 'ung' alder :S
>
> http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/TV/12/16/spencer.obit.ap/index.html

Normalt trækker jeg på skuldrene over sådanne tråde, men i dette
tilfælde vil jeg gøre en undtagelse. John Spencer har gjort indtryk i
West Wing og meddelelsen om hans død kom som et chok. Heldigvis nåede
han - i modsætning til J.T. Walsh, en anden fantastisk skuespiller,
som mest gjorde sig i bi- og skurkeroller, og som døde en alt for
tidlig død - at udfylde en glansrolle i en tv-serie, hvor han fik
lejlighed til at gøre op med de klicheroller, han blev sat til at
udfylde på film. Og hold da kæft, hvor han gjorde det godt og
nuanceret. Man kom helt til at holde af Leo McGarry og vil savne ham.
Gad vide hvad West Wing vil gøre uden ham. Men på den anden side, er
det måske et godt spark i røven til de tv-forfattere, Spencer i 2002
hyldede og gav æren for at han modtog sin Emmy for rollen som McGarry.

Fra : Per

Dato : 18-12-05 11:19

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Endnu en af de gode skuespillere forsvundet, og det i en 'ung' alder :S
>
> http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/TV/12/16/spencer.obit.ap/index.html

ØV! Gad vide hvordan de vil skrive sig ud af den i West Wing. Mon de laver
en eller anden form for hyldest-episode for ham? Jeg trode egentlig han var
ældre end 58.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-05 17:06

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Rest in peace....

Det er fint nok, man ærger sig over, at store skuespillere dør, men kan vi
dog ikke snart slippe for det evindelige "rest in peace" eller "hvil i
fred"?

Fakta er, at vi sjældent kender noget til mennesket bag rollerne, hvorfor
denne noget ulækre omklamring virker hyklerisk.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-12-05 18:34

> Det er fint nok, man ærger sig over, at store skuespillere dør, men kan vi
> dog ikke snart slippe for det evindelige "rest in peace" eller "hvil i
> fred"?

som sagt, hvad siger man ellers? man kan vel godt vise lidt respekt - om
ikke andet så for mandens arbejde og de oplevelser han har været med til at
levere?

> Fakta er, at vi sjældent kender noget til mennesket bag rollerne, hvorfor
> denne noget ulækre omklamring virker hyklerisk.

jeg synes du overreagerer på et harmløst udtryk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-05 21:30

> jeg synes du overreagerer på et harmløst udtryk.

Muligvis. Jeg finder det stadig ækelt med disse indlæg, der angiveligt
skulle vise respekt for personer, vi alene kender via roller i film og
TV-serier.

Når tilstrækkeligt mange mennesker benytter et "harmløst udtryk"
tilstrækkelig mange gange uden tilstrækkelig baggrund, devaluerer vi sådanne
udtryk. Jeg foretrækker at gemme mine "hvil i fred" til mennesker, jeg har
et personligt forhold til.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-12-05 15:13

> [...]
>
> Muligvis. Jeg finder det stadig ækelt med disse indlæg, der angiveligt
> skulle vise respekt for personer, vi alene kender via roller i film og

Jeg finder det forstyrrende at du ikke bare kan lade vi ,der ønsker det,
sende vore tanker til en afdød.

> [...]
sådanne
> udtryk. Jeg foretrækker at gemme mine "hvil i fred" til mennesker, jeg har

Jeg kendte heller ikke John Spencer fra andet end TV og film, men derfor
ønsker jeg stadig at han må hvile i fred.
Hvis du finder den slags devaluerende, så hold det for dig selv, vi andre
vil gerne have lov til at give udtryk for vore "tab" i skuespiller-listen.

Mvh
Benjamin