Placering af billeder
Fra : Niels Juul

Dato : 17-12-05 12:02

Hej

Jeg er ny herinde på html.dk, hvilket mit spørgsmål nok også
ligger op til :)

Jeg vil gerne placere et billede, så det står det samme sted i
forhold til baggrundsbilledet. Det skal ikke stå i forhold til
kanten af browservinduet, pga når man så åbner et andet størrelse
browservindue, vil det ikke være det samme sted i forhold til
baggrunden.

Nogen der har en ide, som kan låse mit problem ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-12-05 16:35

Niels Juul wrote:

> Jeg er ny herinde på html.dk, hvilket mit spørgsmål nok også
> ligger op til :)

Du er ikke på html.dk - du er på usenet, som html.dk så åbner en mulighed
for, at du kan kigge på. Men mange andre her i grupperne bruger ikke hverken
html.dk eller nogen anden webportal (eks. google eller tdc) for at læse
nyhedsgrupper - de bruger en newsreader, som kan være et almindeligt
postprogram. I mit tilfælde er det Outlook Express.

> Nogen der har en ide, som kan låse mit problem ?

Du kan til en begyndelse lægge dit problem ud på nettet, så vi kan se det og
send så et link til siden. Det gør det meget lettere at forstå, hvad du
præcis mener og også meget lettere at komme med en brugbar løsning.

Hvad vi her i gruppen derimod ikke bliver glade for, er hvis en spørger
poster hele kildekoden til sit problem i sit spørgsmål.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/