Re.: Kinamand og Ambulancen
Fra : Robert Christiansen

Dato : 16-12-05 18:52

Jeg leder efter flg. film : Kinamand og Ambulancen. Er der nogen der har den
eller kender en fildelingstjeneste hvor jeg kan downloade dem
MVH
Robert

Fra : Søren Nielsen

Dato : 17-12-05 08:39

Robert Christiansen wrote:
> Jeg leder efter flg. film : Kinamand og Ambulancen. Er der nogen der
> har den eller kender en fildelingstjeneste hvor jeg kan downloade dem
> MVH
> Robert

Doooooh.......

Søren

Fra : Per

Dato : 17-12-05 09:43

"Robert Christiansen" <robertc@paradis.dk> wrote in message
> Jeg leder efter flg. film : Kinamand og Ambulancen. Er der nogen der har
> den eller kender en fildelingstjeneste hvor jeg kan downloade dem
> MVH
> Robert

Sure... http://www.antipiratgruppen.dk/ Du skriver bare til dem at du gerne
vil downloade de omtalte film, og så kontakter de dig.

Fra : Dopedog

Dato : 17-12-05 10:07

> Jeg leder efter flg. film : Kinamand og Ambulancen. Er der nogen der har
> den eller kender en fildelingstjeneste hvor jeg kan downloade dem
> MVH
> Robert

LOL toppen af dumhed blev nået !

Fra : Spacey

Dato : 17-12-05 18:18

"Robert Christiansen" <robertc@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter flg. film : Kinamand og Ambulancen. Er der nogen der har
> den eller kender en fildelingstjeneste hvor jeg kan downloade dem
> MVH
> Robert
Nej, men du kan leje dem nede på tanken og på et tidspunkt kan du sikkert
låne dem på biblioteket...

Kenneth