Min kat græder
Fra : sleepflower

Dato : 16-12-05 16:53

Hold da op den ene af mine katte larmer om natten. Det lyder somom den
græder, som en baby. Jeg er ved at blive vanvittig af det. Det har stået på
2 dage nu. Den har altid snakket med, men det her er ekstremt.
Er der nogen der ved hvad det kan være, eller vil han bare snakke?
--
besøg studenterhus Århus på www.studenterhusaarhus.dk

Fra : Tina M.

Dato : 16-12-05 17:17

"sleepflower" <sleepflower@secret.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på 2 dage nu. Den har altid snakket med, men det her er ekstremt.
> Er der nogen der ved hvad det kan være, eller vil han bare snakke?

Mon ikke han er ved, at blive kønsmoden - for så er det på høje tide, at
få ham kastreret, så han ikke begynder, at strinte osv.

Mvh

Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : Hanne Engermann

Dato : 16-12-05 17:23

> [...]
> 2 dage nu. Den har altid snakket med, men det her er ekstremt.
> Er der nogen der ved hvad det kan være, eller vil han bare snakke?

Det er ikke umiddelbart til at svare på med så lidt oplysninger. Hvor
gammel er katten? Er den neutraliseret? Er det en indekat, der har været
vant til at komme ud? Årsagerne kan være mange, men du må altså fortælle
lidt mere, ikke? Så er jeg sikker på, der er flere, der vil komme med
gode råd!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : sleepflower

Dato : 17-12-05 02:45

hmm. han er kastreret og blev det for 7- 8 måneder siden. Han kommer kun
lidt ud på altanen engang imellem, MEN han har aldrig været vant til at
komme ud, men vil da meget gerne ud på altanen , men det går altså ikke hele
tiden. Der er for koldt herinde om natten...

--
besøg studenterhus Århus på www.studenterhusaarhus.dk
"