så er den gal endnu engang..)-:
Fra : fam. Ager

Dato : 16-12-05 12:53

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-05 14:17

news:43a2aa83$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/0/a24904b641a7623ec12570d9003aee1e
Hvad F........ sker der lige for folk?????

citat fra dyrenes beskyttelse:
Dyrenes Beskyttelse mener, det er vigtigt, at politiet bruger mange resurser
på at finde dyremishandlere, og at der bliver givet alvorlige straffe.
Samtidig skal vi appellere til, at folk reagerer, hvis de bliver vidner til
dyremishandling. Samfundet må markere, at det på ingen måde kan tolereres,
at man mishandler dyr.
Jeg håber virkelig der er nogle der reagerer

Fra : JBH

Dato : 16-12-05 16:20

"Simonsen" <frankoginge(snabelA)simonsen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> at man mishandler dyr.
> Jeg håber virkelig der er nogle der reagerer

Hov..

Pas nu på... Jens og Gert vil måske opfatte dette som en opfordring til en
form for selvtægt....

mvh
JBH

Fra : pwh

Dato : 16-12-05 18:07

JBH wrote:
> Pas nu på... Jens og Gert vil måske opfatte dette som en opfordring
> til en form for selvtægt....

Og der var dagens vinder i dumme kommentarer.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 19:12

> Hov..
>
> Pas nu på... Jens og Gert vil måske opfatte dette som en opfordring til en
> [...]
mvh Inge

Fra : Gert

Dato : 18-12-05 23:04

On Fri, 16 Dec 2005 16:19:52 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Hov..
>
>Pas nu på... Jens og Gert vil måske opfatte dette som en opfordring til en

Det indlæg du svarer på, lyder da ganske fornuftigt.

Kæden ryger da først af der hvor du begynder at mundbavle om selvtægt

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-05 17:28

"Simonsen" <frankoginge(snabelA)simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Samtidig skal vi appellere til, at folk reagerer, hvis de bliver vidner
> til dyremishandling. Samfundet må markere, at det på ingen måde kan
> tolereres, at man mishandler dyr.

Vi reagerede og anmeldte fornylig en sag vedr. nogle får. Her må så siges,
at Dyrenes Beskyttelse selv skulle få lidt orden på sagerne, startende med
deres egne kredsformænd.
Sagen med fårene endte ikke godt, fordi ejerne var jo nogle "flinke" folk...

> Jeg håber virkelig der er nogle der reagerer

Stakkels hund ! Vejen frem må være, at sætte straffen for dyremishandling
op, i stedet for, at dyr bare betragtes som en ting, og straffen som regel
aldrig er større end en bøde.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : x Vuf x

Dato : 16-12-05 20:31

On Fri, 16 Dec 2005 14:16:51 +0100, "Simonsen" wrote:

> [...]
>at man mishandler dyr.
>Jeg håber virkelig der er nogle der reagerer

Snippet fra DHL Nyt:
"Den 25. oktober behandlede retten i Nykøbing Falster
en sag mod en hundeejer, der i 3 timer havde efterladt
sin hund i en varm bil.
Hunden døde i bilen, og retten tilkendegav, at det var
grov uforsvarlig behandling af hunden og idømte hundens
ejer en bøde på 5000,-kr."

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-12-05 20:00

> Dyrenes Beskyttelse mener, det er vigtigt, at politiet bruger mange >resurser på at finde dyremishandlere, og at der bliver givet alvorlige >straffe......

Alt sammen godt nok, men der skal virkelig meget til at sparke politiet
op af stolene. Jeg kæmper en sag med manglende afhorning af noget
kvæg, et horn er ved at vokse ind i øjet på et dyr. Hornet er nu 5
mm fra øjet, men politiet mener ikke at der er grund til at gribe ind
endnu. Skal øjet virkelig punkteres af hornet før de mener der er en
sag?

Hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 19:10

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

mm fra øjet, men politiet mener ikke at der er grund til at gribe ind
endnu. Skal øjet virkelig punkteres af hornet før de mener der er en

Det er sgu sygt!
Mvh Inge

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 17-12-05 12:47

Det ser heldigvis ud som om der er nogle som har indrømmet :

http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?crypt=HVYOa04GRgY=&id=16024

Så håber jeg %%&()(/)(&%&%&%%¤% (slettet af censuren) at de får en KÆMPE
bødestraf ... eller gerne det, som er værre - men det skal man vel nok ikke
regne med ! Sådan nogle svin !

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : JBH

Dato : 17-12-05 21:52

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> wrote in message
> [...]
>
> Så håber jeg %%&()(/)(&%&%&%%¤% (slettet af censuren) at de får en KÆMPE
> bødestraf ... eller gerne det, som er værre - men det skal man vel nok

Tjaa, ham som aflivede hans hund i en bil i middagssolen, i sommers fik en
bøde på hele 5000kr, Bøden for dyremishandling plejer at være kun at være på
2000kr.

(Og dette er IKKE en opfordring til selvtægt, Jens/Gert)

mvh
JBH

Fra : pwh

Dato : 17-12-05 22:30

JBH wrote:
> (Og dette er IKKE en opfordring til selvtægt, Jens/Gert)

Lad nu værer med gentagene gange at udstille din stupiditet,
det klæder dig ikke.
De fleste her i gruppen ved nok ved jeg står for,
du fører dig efterhånden frem som et fjols.

/Jens

Fra : Georg

Dato : 18-12-05 20:53

> Lad nu værer med gentagene gange at udstille din stupiditet,
> det klæder dig ikke.
> De fleste her i gruppen ved nok ved jeg står for,
> du fører dig efterhånden frem som et fjols.

Jamen det er jo håbløst. Som jeg altid siger: Her i vatpikdanmark kan man
gøre som man vil, og der sker praktisk taget ingenting. Lad os få indført
sharia lovgivning og lad os behandle dyremishandlere som de behandler dyr!!
Og det er sgu alvorligt ment, men det er jo en håbløs pladderhumanistisk
kurs der føres mod pædofile, mordere, voldsmænd og selvfølgelig
dyremishandlere. Jeg har givet op, lad bare folk gøre som det passer dem, de
har sikkert bare haft en slem barndom, så det er jo helt berettiget hvad de
foretager sig..

Georg

Fra : jopa

Dato : 18-12-05 21:10

Georg skriblede bla:

> Jamen det er jo håbløst. Som jeg altid siger: Her i vatpikdanmark kan
> man gøre som man vil, og der sker praktisk taget ingenting.

Hvad vil du have der skal ske ?

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-12-05 06:05

jopa wrote:
> Georg skriblede bla:

> Hvad vil du have der skal ske ?

Åhh nej, start ham nu endelig ikke igen

/Jens

Fra : jopa

Dato : 19-12-05 09:34

pwh skriblede bla:

> Åhh nej, start ham nu endelig ikke igen

*LOL*

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-05 12:23

"Georg" <sofussnuden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> har sikkert bare haft en slem barndom, så det er jo helt berettiget hvad

Ja se nu undrer det mig, at du vil indføre Sharia, og så endda i en tråd om
dyremishandling af en hund.
Så sådan helst ærligt, tror du ikke, at du skal tage dine underbukser på
igen, og holde dem godt tilknappet.
Det kunne jo være, folk opdagede noget, som du er helt vild med at snakke
om.
Det var faktisk først da link nummer to kom, jeg fik øje på
dyremishandlingen.... Da der stod, " Flere slag " For et slag der knuser
kraniet, er ikke værre end dyrlægens sprøjte. Men det forudsætter, at man er
indstillet på at bruge øksen, og så til sidst..... At man kan bruge den...
Det dræbende slag, er IKKE dyremishandling. Det er kun alle de andre.

M.V.H.....Benny..

Fra : pwh

Dato : 20-12-05 16:42

> [...]
> på igen, og holde dem godt tilknappet.
> Det kunne jo være, folk opdagede noget, som du er helt vild med at

*LOL*
Som du dog kan udtrykke dig Benny

/Jens (som har luret Georg's tilbøjligheder)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-05 17:03

> *LOL*
> Som du dog kan udtrykke dig Benny
>
> /Jens (som har luret Georg's tilbøjligheder)

He He... Hej Jens

Ja det er ikke fordi jeg griner, jeg stammer bare
Jamen det er jo det sjove ved det, dem der snakker en masse om det før
omtalte, viser sig ofte selv at være det.
Det er lige som dem, der siger " Rigtige mænd "... Jamen hvad pokker er en
rigtig mand. Jeg har mødt masser, der har snakket om dem, men ingen, som
kunne forklare, hvad han var for en størrelse ...

Hvis vi ikke skrives ved inden... Så God Jul....
Ja det gælder jer allesammen.

M.V.H.....Benny..

Fra : Gert

Dato : 18-12-05 23:00

On Sat, 17 Dec 2005 21:52:16 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>(Og dette er IKKE en opfordring til selvtægt, Jens/Gert)

Godt at se at du er kommet på bedre tanker, fornuften sejrede til
sidst.

Fra : pwh

Dato : 19-12-05 06:05

> Godt at se at du er kommet på bedre tanker, fornuften sejrede til
> sidst.

*LOL*

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 19-12-05 16:39

Ejerne af den dræbte labradorhvalp, der blev fundet i en grøft i Næstved,
er fundet og har erkendt, at de slog deres hund ihjel. - Det er rystende
at erfare, at hunden blev slået ihjel, blot fordi familien ikke ville have
den mere. Det er helt ubegribeligt, at man kan reagere så afstumpet, siger
dyreværnsinspektør. Tom Bengtsen fra Dyrenes Beskyttelse.

Tryk her under for at læse hele nyheden
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/0/b0f2ce9b1efb22bcc12570dc004bd942