Graf på hjemmeside
Fra : Jensen

Dato : 16-12-05 11:13

Hvordan laver man en graf som skal præsenteres på en hjemmeside.
Grafen skal tage udgangspunkt i en rådata fil (data.dat) som ligger
på FTP serveren. Kan der bruges HTML? eller findes der et smart
program til det?

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-12-05 15:22

> [...]
>Grafen skal tage udgangspunkt i en rådata fil (data.dat) som ligger
>på FTP serveren. Kan der bruges HTML? eller findes der et smart

Hej

Uden selv at have erfaringer med det ved jeg, at PHP kan tegne grafer.
Men det er der sikkert også andre sprog der kan.

HTML er et rent formateringssprog, og kan ikke foretage beregninger.

- Martin