Opslag om bortløben kat i Odense...
Fra : Jakob

Dato : 16-12-05 10:58

Jeg så et opslag på en lysmast igår aftes på holmehusgade i odense og
ville da lige viderebringe den her.

Det var nogen der havde fundet et hvid kat med grå aftegninger på
hovedet og ved halen, så hvis nogen mangler sådan en kan i skrive
tilbage :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Denise

Dato : 16-12-05 12:55

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det var nogen der havde fundet et hvid kat med grå aftegninger på
> hovedet og ved halen, så hvis nogen mangler sådan en kan i skrive

Det kunne være jeg skulle lægge den ind som fremlysning på et katteforum
også.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Jakob

Dato : 16-12-05 13:37

In article <43a2ac59$0$1837$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
denise.reindel@*NOSPAM*sas.dk says...

> Det kunne være jeg skulle lægge den ind som fremlysning på et katteforum
> også.

Ja det kan vel ikke skade :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hanne Engermann

Dato : 16-12-05 14:00

> Denise skrev:

> Det kunne være jeg skulle lægge den ind som fremlysning på et katteforum
> [...]
God idé. Og Dyrenes Beskyttelse har også sider med både fremlysninger og
efterlysninger. Prøv dér.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : J. Jørgensen

Dato : 16-12-05 19:21

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var nogen der havde fundet et hvid kat med grå aftegninger på
> hovedet og ved halen, så hvis nogen mangler sådan en kan i skrive

Hej Jakob
Igen et tegn på at kattehold er meget useriøst.
en kat uden adresse - det burde ikke finde sted.
Jeg bor i nærheden - nemlig Danmarksgade.
Det vrimler med "tamme" katte uden halsbånd eller anden form (chips o.lign.)
for adresse eller tilholdssted.
Min græsplæne har i år været nærmeste ubrugelig p.g.a. kattelort.
Kattene skider i græsset og dækker det til med afkrasset græs - så kan i nok
tænke jer til resten.
Det "halvtflydende" kattelort er umuligt at fjerne fra græsset. Tænker på at
købe et jagtgevær.
Hilsen
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 17:01

"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jakob
> Igen et tegn på at kattehold er meget useriøst.
> en kat uden adresse - det burde ikke finde sted.

Hvilke andre tegn er der da?

> Jeg bor i nærheden - nemlig Danmarksgade.
> Det vrimler med "tamme" katte uden halsbånd eller anden form (chips
> o.lign.) for adresse eller tilholdssted.

Hvordan i hulen kan du se om en kat har en chip? Hvad med øretatovering. Du
lyder ikke som en der har været så tæt på en af disse katte til at kunne
spotte en tatovering.

> Min græsplæne har i år været nærmeste ubrugelig p.g.a. kattelort.
> Kattene skider i græsset og dækker det til med afkrasset græs - så kan i
> nok tænke jer til resten.

Pænt grønt græs næste år... det gøder godt, det skidt.

> Det "halvtflydende" kattelort er umuligt at fjerne fra græsset. Tænker på
> at købe et jagtgevær.

Jeg tror nu ikke at det bliver meget nemmere at fjerne med et jagtgevær...

> Hilsen
> Jørgen

Hilsen
Brian