Ghost back-up via netværk
Fra :    ab©

Dato : 14-12-05 23:49

Når jeg med Norton Ghost 9.0 prøver at tage en back-up af mit drev beder
programmet om Domæne, Bruger og password - jeg kører ikke med noget Domæne -
hvad gør man så ?
Programmet anmoder
"To access a network location, the connection must be made as a user with
permission. Please enter a user name and passeword below"

ab (-c:)

Fra : Hans

Dato : 15-12-05 02:39

ab© wrote:
> [...]
> "To access a network location, the connection must be made as a user
> with permission. Please enter a user name and passeword below"

Har du prøvet med arbejdsgruppen?

Hans

Fra :    ab©

Dato : 15-12-05 10:43

> Har du prøvet med arbejdsgruppen?

Ja (nu har jeg) det virkede heller ikke - spekulerer på om jeg mon skal
prøve at sætte en ekstra bruger op ?

ab (-c:)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-12-05 19:08

On Wed, 14 Dec 2005 23:48:58 +0100, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

> Når jeg med Norton Ghost 9.0 prøver at tage en back-up af mit drev beder
> programmet om Domæne, Bruger og password - jeg kører ikke med noget Domæne -
> hvad gør man så ?

Prøv
- blank
- workgroup-navnet
- maskinnavnet på serveren

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra :    ab©

Dato : 16-12-05 00:45

> Prøv
> - blank
> - workgroup-navnet
> - maskinnavnet på serveren

Jeg havde efterhånden prøvet næsten alt - blank gav mig en fejlmelding (der
viste mit password og stien med div. fejl), heraf kunne jeg så udlede, at
der ved domæne kun skulle stå "C" - uden noget som helst andet - så kører
det.
Tak for indsatsen.

ab (-c:)