FTP via topcom br604
Fra : Benny[8600]

Dato : 14-12-05 11:15

Hej Gruppe.

Jeg har en ny installition af xp og er ved at sætte servu op til at
køre på port 21, skal der nogle instillinger til i xp´en for at
kunne køre?
Jeg har 3 pcer på samme netværk, så når jeg forsøger at kontakte
servu skal den finde den rigtige pc.
Jeg har været inde i routeren (topcom br 604) og lavet disse
indstillinger, som jeg fandt (egentlig brugt til opsætning af emule)
hvad gør jeg galt, hvad manger jeg?

Gå ind i
"Access / Virtual server".
skriv navn på program (servu)
Port 21 Samme i privat og public.
IP Den IP du har fået af BR604 (hvis du bruger DHCP) f.eks
192.168.1.10
IKKE den din ISP giver dig..
husk at sætte enable og tryk "add".
Gå videre i faneblad til "special AP"
Disable skal være markeret
Skriv navn (servu)
protokol TCP
trigger
port range (den port du bruger ) samme i begge 2
Incoming TCP ( Den port du bruger Samme som den øverste)
Tryk ADD
.. Så skulle den være der..
for en sikkerheds skyld restart routeren..