Strintende hanhund.
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-05 19:53

Vi har en ca. ½ år gammel Golden Retriever han, som er begyndt at strinte,
hvergang den bliver glad.
Er der nogen i NG, der har erfaringer og gode råd vedr., hvordan man får
hunden til at stoppe med den "uvane"?

Mvh.
Annette Andersen

Fra : fam. Ager

Dato : 13-12-05 20:28

"Jan Andersen" <avajbaSNABELAworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvergang den bliver glad.
> Er der nogen i NG, der har erfaringer og gode råd vedr., hvordan man får

det er ikke strinten, det er som han har svært ved at styre blæren når han
bliver glad, det er en stressfaktor der spiller ind og den kan påvirke
blærekontrollen. samme kan ses når en hund bliver bange.
jeg vil mene at det går over igen, det er en periode han skal igennem.
min sidste hvalp gjorde det også i en periode.
jeres er jo heller ikke så gammel endnu.

mvh. marie