Sin City: Recut and Unrated i dag?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-12-05 12:18

Jeg mener da så ganske bestemt at CD-Wow har annonceret med at Sin
City:Recut And Unrated skulle komme 13. december (altså i dag).
Det skrev de ihvertfald da jeg forudbestilte den d. 10/10.
Men går jeg ind og ser ordrestatus står den stadig som Pre-Release i
Current Status og ingen despatch date.

Nogen der ved noget om hvornår den så udkommer?

Fra : Tor fruergaard

Dato : 13-12-05 13:11

Hej Robert

http://axelmusic.dk/productDetails/786936692143

Ja, den er lige kommet...

Nogen der ved om den kommer i region 2? altså recut udgaven.

/Tor

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-12-05 14:06

Tor fruergaard wrote:
> Hej Robert
>
> http://axelmusic.dk/productDetails/786936692143
>
> Ja, den er lige kommet...

Nedtur!
Eller optur... eller.... øv CD-Wow ikke følger helt med.

Til gengæld kostede den kun 160 da jeg bestilte.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-12-05 14:42

Robert Eriksen wrote:

> Nedtur!
> Eller optur... eller.... øv CD-Wow ikke følger helt med.

Netop fået mail fra dem:

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: Sin City: Recut And
Extended (Unrated) Region 1

We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to
dispatch this item to you on the 16/12/2005.

As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message
confirming shipment.

From the date of dispatch, would you kindly allow up to 7 working days
for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any
other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with
regards to this title.

We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this
delay may have caused.

Thank you for shopping with CD-WOW!

Kind regards

CD WOW! Customer Service

http://www.cd-wow.com/myorders.php

Så hvis andre også har bestilt, er der altså lidt ventetid endnu

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-12-05 16:27

> Så hvis andre også har bestilt, er der altså lidt ventetid endnu

DVD / Sin City (Recut & Extended) 1 Stk. DKK 249,95 DKK 249,95

....er nu pakket og vil derfor blive afsendt fra Nordamerika/Tyskland/Holland
(afhængigt af lagerstatus) indenfor de næste 12 timer

den besked har jeg fået, så jeg håber da den er i posten inden alt for længe
:o/
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper

Dato : 13-12-05 18:30

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
> (afhængigt af lagerstatus) indenfor de næste 12 timer
>
> den besked har jeg fået, så jeg håber da den er i posten inden alt for længe

249,95 kr! Der er åbenbart en der ikke fik bestilt tidligt!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-12-05 15:13

> 249,95 kr! Der er åbenbart en der ikke fik bestilt tidligt!

det ved jeg ikke - jeg husker ikke at have set den billigere, så det kan
godt være jeg har fået en dårlig pris :o/

Fra : Jesper

Dato : 14-12-05 18:04

> det ved jeg ikke - jeg husker ikke at have set den billigere, så det kan
> godt være jeg har fået en dårlig pris :o/

Tja...jeg bestilte den hos cd-wow for £15,99 d. 25. oktober.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-12-05 09:13

Jesper wrote:

> Tja...jeg bestilte den hos cd-wow for £15,99 d. 25. oktober.

Gjorde jeg også.... men vi venter jo så også stadig på den... i
modsætning til sniper_lyseslukker :-/

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 13-12-05 16:52

Robert Eriksen wrote:

> Netop fået mail fra dem:
[...]
> We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to
> dispatch this item to you on the 16/12/2005.

Den samme mail har jeg fået.. det irriterer mig helt vildt at deres
søgemekanisme på det danske site åbenbart ikke er helt lige så udvidet
som det på .com, hvis man søger efter sin city på dem begge to får man
bare en masse sex in the city osv. - hvis man på .com søger efter "sin
city" (altså med anførselstegn) får man et resultatsæt med de rigtige i,
den danske viser imidlertidig stadig bare sex in the city resultatet -
og det er ikke første gang jeg oplever at søgningen ikke virker
ordentligt for mig, gad vide hvor mange salg de mister af den grund.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://gorilla.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 13-12-05 18:20

Nezar Nielsen <tumpen@fez.dk> wrote in news:439eee35$0$182
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> og det er ikke første gang jeg oplever at søgningen ikke virker
> ordentligt for mig, gad vide hvor mange salg de mister af den grund.

ofte virkler det hvis man nøjes med et af ordene - fx bare sin...

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-12-05 12:29

Robert Eriksen wrote:

> Netop fået mail fra dem:

Og en ny en

Hello

Re Order No XXXXXXXX

Just to let you know that
DVD Video Sin City: Recut And Extended (Unrated) has been dispatched.

Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.

wheeeeee

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-12-05 16:47

> wheeeeee

sidder netop nu med min i hånden (sin city that is) mmmmmmmmmm lææækkert

lækker udgivelse

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 18-12-05 13:16

Robert Eriksen wrote:

> Just to let you know that
> DVD Video Sin City: Recut And Extended (Unrated) has been dispatched.
>
> Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.

æv :(

We are writing to you regarding your order for: Sin City: Recut And
Extended (Unrated) Region 1

The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The
advised shipping date for this title is now the 23/12/2005

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-12-05 16:07

> The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The
> advised shipping date for this title is now the 23/12/2005

hmm - den er i hvert fald udgivet - det kan jeg skrive under på

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-12-05 12:48

Nezar Nielsen wrote:

> [...]
>
> The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The
> advised shipping date for this title is now the 23/12/2005

hmmm.. spøjst.
Den mail har jeg ikke fået.
Men heller ingen Sin City endnu

Det bliver en trist, trist jul ;-(

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-12-05 13:10

Nezar Nielsen wrote:

> [...]
>
> The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The
> advised shipping date for this title is now the 23/12/2005

Da jeg kom hjem fra arbejde i går lå der en lille pakkeseddel i min
postkasse og nu har jeg netop været nede og hente den

Så blev det alligevel en god jul i det lille hjem

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-05 15:09

> Så blev det alligevel en god jul i det lille hjem

Miraklernes tid!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-12-05 13:49

sniper_Nolight wrote:

> Miraklernes tid!

Er slut og borte... det var en velkomstgave fra Bonnier i forbindelse
med et abbonement på Ill. Vid.

Afsender-feltet er åbenbart bare til pynt på de sedler.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-12-05 15:26

Nezar Nielsen wrote:

>det irriterer mig helt vildt at deres
> søgemekanisme på det danske site åbenbart ikke er helt lige så udvidet
> som det på .com

cd-wow har en elendig søgemaskine, det virker langt bedre at gå ind
www.dvdbagain.net og bruges deres, der så også søger i mange
andre sites end kun CD-wow.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 14-12-05 17:10

Lars Hoffmann wrote:
> cd-wow har en elendig søgemaskine, det virker langt bedre at gå ind
> på www.dvdbagain.net og bruges deres, der så også søger i mange
> andre sites end kun CD-wow.

Ah, den kendte jeg ikke, men jeg kan se at den søger i de største i
hvert fald "herhjemme" + et par andre - Så skal man bare lige lære
leveringspriserne på de forskellige sites at kende, når man sammenligner :)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk