blære infektion behandling ???
Fra : Tournesol

Dato : 12-12-05 18:26

Hejsa

Jeg har en bekendt hvis killing på ca 12 uger fik en blærebetændelse
dyrlægens behandling var at killingen bare skulle have mere væske i form af
modermælkserstatning på flaske penecilin var ikke nødvendigt er det normalt
????

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : JR 2610

Dato : 15-12-05 23:26

Nej det er ikke normalt!
tilbage til dyrlægen og forlang at få synolyx eller anden form for
antibiotika.
Eller endnu bedre - find en anden dyrlæge!!!

MVH Ann K

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-12-05 00:08

On 2005-12-15 23:25:38 +0100, "JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> said:

> Nej det er ikke normalt!
> tilbage til dyrlægen og forlang at få synolyx eller anden form for antibiotika.
> Eller endnu bedre - find en anden dyrlæge!!! ;

Enig - dette er snippet fra
http://www.netvet.net/dansk/ask_vet/kat/kattesps13.html - og en
udtalelse af en dyrlæge, der er katteekspert.

Citat:
Blærebetændelser går ikke over af sig selv de er altid behandlingskrævende
Dyrlæge Raiku Sarvå
--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Tournesol

Dato : 16-12-05 07:20

Godmorgen begge to

Tak for svarene jeg syntes gså det lød forkert jeg har snakket med min
veinde og sagt hun skal ringe til en anden dyrlæge og høre om det er den
rigtige behandling fordi jeg syntes det lød helt forkert .

God jul til jer begge

knus Henriette.

www.dktournesol.dk