Problemer med <div> højder i Explorer
Fra : Michael Christoffers~

Dato : 12-12-05 16:45

Hej

Er der nogen der kan foklare hvorfor det ikke er muligt at sætte en

Eks:

Det virker fint i Firefox, Opera og på Explorer på min DELL PDA, men
Explorer 6 i Win XP, vil minimum sætte den på 19px.

Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-05 17:13

Michael Christoffersen skrev:

>Er der nogen der kan foklare hvorfor det ikke er muligt at sætte en
>
>Eks:

2px"></div>
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 12-12-05 17:36

Tak for det hurtige svar.

Virkede perfekt

Michael

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-12-05 21:22

Du kan også bare bruge en <hr> som er beregnet til formålet.
Se også http://gyros.dk/usenet/html/hr.shtml

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Frank Olieu

Dato : 12-12-05 17:15

Michael Christoffersen skrev | wrote | écrivit:

> Er der nogen der kan foklare hvorfor det ikke er muligt at sætte en

Det er vist noget med IEs default font-størrelse.
Hvis du sætter fx. font-size:1px; kan du styre højden på div'en!
Spørgsmålet er så hvad det kan bruges til...

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank