Hårløse testikler
Fra : OZ7PUS

Dato : 12-12-05 13:17

Ja vi opdagede her til morgen at Bugsy er hårløs på testiklerne og man
kan se at han har slikket meget der .. så meget at der er hul.

Nogen der har en forklaring på dette og hvad vi bør gøre ?

Dyrlægen har desværre ikke tid før kl 17 men da skal vi også derned

Tøsen

Fra : OZ7PUS

Dato : 12-12-05 20:47

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har en forklaring på dette og hvad vi bør gøre ?
>
> Dyrlægen har desværre ikke tid før kl 17 men da skal vi også derned

Det var ikke noget videre

Fik nogen piller med kløe var det hvist samt noget pudder til det .. Udover
det skulle det vaskes et par gange om dagen

Nu er det så lige .. hvoren faen får man ham til at æde pillerne ?

Leverpostej er prøvet og dutter ikke!
Skal man gøre som ved en kat .. Op med munden og helt ind bagi med pillen
eller ?

Tøsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 21:14

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:439dd3a2

> Skal man gøre som ved en kat .. Op med munden og helt ind bagi med pillen
> eller ?

Ja-hvis ikke andet virker...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Søren LH

Dato : 12-12-05 21:20

> "OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var ikke noget videre

Hvis det kommer igen kan man have mistanke til allergi.

> [...]
> Udover det skulle det vaskes et par gange om dagen
>
> Nu er det så lige .. hvoren faen får man ham til at æde pillerne ?

Knuse pillen og blande den i lidt leverpostej. Det plejer jeg at gøre, så
går det helt smertefrit. Jeg har endnu ikke hørt om en hund der ikke kan
lide leverpostej. Ellers må der vel være noget andet "postej-agtigt" den kan
lide.

> Skal man gøre som ved en kat .. Op med munden og helt ind bagi med pillen
> eller ?

Det kan man også, men hen ad vejen kan det være hunden finder på nogle
tricks for at undgå det. Leverpostejen er lettere.

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 13-12-05 06:04

Søren LH wrote:
> Jeg har endnu ikke hørt om en hund
> der ikke kan lide leverpostej. Ellers må der vel være noget andet
> "postej-agtigt" den kan lide.

Alle rigtige hunde elsker kattemad, prøv med det

/Jens

Fra : Nette Stormlund

Dato : 25-12-05 13:28

Hejsa!

Har lige læst tråden igennem, og moret mig kosteligt.

Men : vil lige tilføje - i den seriøse afdeling :

At meget langhårede hunde jo selvfølelig har hår på bollerne - og har
man skal holde godt øje med dem. Du har jo beskrevet at jeres samojede
ikke var så velplejet i pelsen, så den tidligere ejer har sikkert heller
ikke inspiceret de mere intime områder jævnligt.

Jeg har jo to collier - også med lang, tæt pels. For ca. ½ år siden,
observerede vi at den ældste han, slikkede sig meget dernede, og havde
tilsyneladende ondt ved at gå.

Ved nærmere eftersyn havde han et sår på nosserne, som der var gået
betændelse i.

Det er mig med hundeulden - så mine collier bliver gennemfriseret
mindst 1 gang ugentligt, og det var kun et par dage siden her.

Når vi går tur, får de lov at rende løs - og farer rundt i buskadser og
lign. Ganske tit sidder der grene fast i pelsen - særligt under maven.

Jeg tror der har siddet en her, som vi har overset, som så har lavet et
lille sår på nosserne. Når så hunden slikker i det, filtrer pelsen
sammen, hvilket medfører at sår + bakterier bliver lukket inde i høj
varme, og betændelsen er en realitet. Det kostede 1000 kr. i dyrlæge +
3 dage med krave, før han var fin igen.

Nu klipper jeg hårene på nosserne, når de er igennem den ugentlige
manicure + skønhedspleje, for at forebygge.

Så en rigtig hund, er en hvor man er nødt til at klippe hårene på
nosserne, for at det ikke skal blive for voldsomt

Mange hilsener,
Nette

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 14:15

Nette Stormlund skriblede bla:
> Men : vil lige tilføje - i den seriøse afdeling :
>
> Så en rigtig hund, er en hvor man er nødt til at klippe hårene på
> nosserne, for at det ikke skal blive for voldsomt

Nette det hedder testikler
Det andet lyder ikke pænt sagt af en pige

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Nette Stormlund

Dato : 25-12-05 18:41

Nåh - undskyld!

Jamen, jeg er fra Jylland

M.v.h.
Nette

Fra : Leyna

Dato : 25-12-05 22:04

On 25 Dec 2005 17:41:21 GMT, Nette Stormlund <nette@stormlund.dk>
wrote:

>Nåh - undskyld!
>
>Jamen, jeg er fra Jylland

*LOL*

Ja, det undskylder jo mange ting!

>M.v.h.
>Nette

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 22:06

Leyna skriblede bla:

> *LOL*
>
> Ja, det undskylder jo mange ting!

Tror kun det er på sjælland de ikke har hår på dem.
Måske forurening ?
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winther

Dato : 26-12-05 14:47

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> Tror kun det er på sjælland de ikke har hår på dem.
> Måske forurening ?
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

Hvad, - havde Jens ikke hår på dem? Måske vi skal have kigget ordentlig
efter...

Fra : Leyna

Dato : 26-12-05 22:07

On Mon, 26 Dec 2005 14:46:58 +0100, "Winther" <Nobody@home.dk> wrote:

>"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

>Hvad, - havde Jens ikke hår på dem? Måske vi skal have kigget ordentlig
>efter...

Det tror jeg helt sikkert bliver nødvendigt! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 27-12-05 12:25

On Mon, 26 Dec 2005 22:07:24 +0100, Leyna wrote:

>Det tror jeg helt sikkert bliver nødvendigt! *G*

Hva' har I nu gang i? Er jeg gået glip af noget? *G*

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : jopa

Dato : 27-12-05 12:34

x Vuf x skriblede bla:

> Hva' har I nu gang i? Er jeg gået glip af noget? *G*

Tror såmænd ikke man går glip af så meget med sjællændere de er jo nærmest
hårløse.
En jyde er da behåret som en gorilla.
Dette gælder også hundene

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 27-12-05 12:55

On Tue, 27 Dec 2005 12:33:58 +0100, "jopa" wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>Tror såmænd ikke man går glip af så meget med
>sjællændere. De er jo nærmest hårløse.
>En jyde er da behåret som en gorilla.
>Dette gælder også hundene

Hvad? Jeg har da godt ok altid troet, at I jyder
stadig var og lignede hulemænd, men at hundene
også lignede hulemænd..?...
Som herre så hund åbenbart... ;-D

Fra : jopa

Dato : 27-12-05 13:01

x Vuf x skriblede bla:

> Hvad? Jeg har da godt ok altid troet, at I jyder
> stadig var og lignede hulemænd, men at hundene
> også lignede hulemænd..?...
> Som herre så hund åbenbart... ;-D

Sådan er det en rigtig mand/hund er behåret.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 25-12-05 23:05

On Sun, 25 Dec 2005 22:04:02 +0100, Leyna wrote:

>*LOL*
>Ja, det undskylder jo mange ting!

Ja; som velintegreret jyde, ved du vel alt om den ting?! ;-D

Fra : Leyna

Dato : 26-12-05 11:27

On Sun, 25 Dec 2005 23:05:29 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Ja; som velintegreret jyde, ved du vel alt om den ting?! ;-D

Hov hov... Er vi ikke OT nu?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 26-12-05 14:25

On Mon, 26 Dec 2005 11:27:14 +0100, Leyna wrote:

>Hov hov... Er vi ikke OT nu?

Næ; vi taler vel stagvæk om
hår/ingen hår på hundes testikler?!

Fra : Winther

Dato : 26-12-05 14:45

"Nette Stormlund" <nette@stormlund.dk> skrev i en meddelelse
> Nåh - undskyld!
>
> Jamen, jeg er fra Jylland
>
> M.v.h.
> Nette

Her i Jylland hedder det da klunker

Fra : Nette Stormlund

Dato : 26-12-05 19:47

> Her i Jylland hedder det da klunker

Det er rigtigt - men det syntes jeg var for plat

Mange hilsener,
Nette

Fra : Mus

Dato : 13-12-05 14:31

dumt spm. Men er de ikke altid hårløse der? Har i hvert fald aldrig haft en
hund med hår på kuglerne

LN

Fra : jopa

Dato : 13-12-05 13:57

Mus skriblede bla:
> dumt spm. Men er de ikke altid hårløse der? Har i hvert fald aldrig
> haft en hund med hår på kuglerne

Både jeg og min hund har hår på bollerne

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 14-12-05 00:45

On Tue, 13 Dec 2005 13:56:55 +0100, "jopa" wrote:
>Mus skriblede bla:

>Både jeg og min hund har hår på bollerne

"Warning warning! Information-overflow!" ;-D

Fra : jopa

Dato : 14-12-05 10:30

x Vuf x skriblede bla:

Fra : x Vuf x

Dato : 14-12-05 14:38

On Wed, 14 Dec 2005 10:30:15 +0100, "jopa" wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>*LOL*

Jeg har vendt bunden i vejret på mine hanner og set efter.
Både den voksne, den unge og de
2 babyer har hår/pels på kuglerne.

Fra : jopa

Dato : 14-12-05 15:19

x Vuf x skriblede bla:

> Jeg har vendt bunden i vejret på mine hanner og set efter.
> Både den voksne, den unge og de
> 2 babyer har hår/pels på kuglerne.

Ha ha brugte du lup Sonja.
De er vel mindre end Pinocio kugler.
Men rigtigt en rigtig mand og Hund har hår overalt også på bollerne.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 14-12-05 23:55

On Wed, 14 Dec 2005 15:18:53 +0100, "jopa" wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>Ha ha brugte du lup Sonja. De er vel mindre end Pinocio kugler.

Sludder med dig du! Du ville bli' misundelig! :-þ

>Men rigtigt en rigtig mand og Hund har hår overalt også på bollerne.

Heraf kan man udlede, at du er behåret som en gorilla!

Fra : jopa

Dato : 15-12-05 10:08

x Vuf x skriblede bla:

> Heraf kan man udlede, at du er behåret som en gorilla!

yeps

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 15-12-05 15:27

On Thu, 15 Dec 2005 10:07:50 +0100, "jopa" wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>yeps

Jamen så har du altid uldent undertøj på.
Særdeles praktiskt om vinteren. ;-D

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 17:42

> Jamen så har du altid uldent undertøj på.
> Særdeles praktiskt om vinteren. ;-D

Hmm,
jeg synes du udviser lige lovlig stor interesse for behårede mænd
og deres ædlere dele Sonja

/Jens (som ikke er særligt behåret)

Fra : x Vuf x

Dato : 15-12-05 17:54

On Thu, 15 Dec 2005 17:42:08 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hmm,
>jeg synes du udviser lige lovlig stor interesse for behårede mænd
>og deres ædlere dele Sonja
>/Jens (som ikke er særligt behåret)

Nåååå bette Jens; følte du dig overset? ;-D

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 18:18

> Nåååå bette Jens; følte du dig overset? ;-D

Ja ja så let er jeg ikke,
du fedter bare for et billede af mine behårede boller

/Jens

Fra : jopa

Dato : 15-12-05 18:43

pwh skriblede bla:

> Ja ja så let er jeg ikke,
> du fedter bare for et billede af mine behårede boller

Hmmm nu er vi vist OT igen.
Pas på Leyna nu.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 19:13

> Hmmm nu er vi vist OT igen.

For en gangs skyld ikke,
drejede tråden sig om behårede nosser eller ej

> Pas på Leyna nu.

Hun kan tage det

/Jens

Fra : jopa

Dato : 15-12-05 19:51

pwh skriblede bla:
> For en gangs skyld ikke,
> drejede tråden sig om behårede nosser eller ej

Jo men det var så vidt jeg husker hundeboller.
Det er ikke mig der har drejet den herhen

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 15-12-05 19:34

On Thu, 15 Dec 2005 18:42:33 +0100, "jopa" wrote:
>pwh skriblede bla:

>Hmmm nu er vi vist OT igen.
>Pas på Leyna nu.

Hvorfor? Hun leger da ikke netbetjent?!
Du er bare sur over, at vi nu kaster os
over Jens's krop og ikke din! :-þ
<Fniiis>

Fra : jopa

Dato : 15-12-05 19:49

x Vuf x skriblede bla:

> Hvorfor? Hun leger da ikke netbetjent?!

Nej men hun kunne sige at vi er OT

> Du er bare sur over, at vi nu kaster os
> over Jens's krop og ikke din! :-þ
> <Fniiis>

ja
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 15-12-05 20:54

On Thu, 15 Dec 2005 19:49:00 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>x Vuf x skriblede bla:

>Nej men hun kunne sige at vi er OT

Det kan du da osse ka' jeg se!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Leyna

Dato : 15-12-05 20:53

On Thu, 15 Dec 2005 18:42:33 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Hmmm nu er vi vist OT igen.
>Pas på Leyna nu.

Næeh hov... jeg vil ikke blandes ind i jeres "boller"
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 21:51

> Næeh hov... jeg vil ikke blandes ind i jeres "boller"

Bare lad værer, nu begynder du at vågne op

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-12-05 09:26

On Thu, 15 Dec 2005 21:50:48 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Bare lad værer, nu begynder du at vågne op

Nænæ, har været rimeligt vågen hele tiden, men har lidt travlt i
øjeblikket. Nogle gange er det hårdt at være arbejdsløs!

Og lige pt er jeg på vej ud af døren, og kommer ikke hjem før søndag
aften, så min små hvalpe skal passes af andre her i week-enden. Det er
næsten ikke til at bære... *suk*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 15-12-05 19:32

On Thu, 15 Dec 2005 18:18:14 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Ja ja så let er jeg ikke,
>du fedter bare for et billede af mine behårede boller

Åhhh nej...Må jeg ik' godt bli' fri?
Hvis det var af din behårede brystkasse,
stillede sagen sig måske anderledes...hehe

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 20:04

> Åhhh nej...Må jeg ik' godt bli' fri?

Så ok da

> Hvis det var af din behårede brystkasse,
> stillede sagen sig måske anderledes...hehe

Der må jeg desværre melde pas,
som bekendt vokser der ikke hår på granit

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-12-05 20:55

On Thu, 15 Dec 2005 20:04:27 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Så ok da

>Der må jeg desværre melde pas,
>som bekendt vokser der ikke hår på granit

.... Nej jeg må hellere lade være med at sige noget!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 21:52

> ... Nej jeg må hellere lade være med at sige noget!

Jamen har du måske hår på brystet(erne)

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-12-05 09:23

On Thu, 15 Dec 2005 21:52:18 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jamen har du måske hår på brystet(erne)

Det vil jeg ikke udtale mig om, for så vil du bare se billeder!

Iøvrigt sider mine bryster et andet sted end jeres "boller"... for
håbentligt!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 15-12-05 23:29

>Så ok da

Tak. Jeg havde det lige så godt.

>Der må jeg desværre melde pas,
>som bekendt vokser der ikke hår på granit

HAHAHAHAHA..Der gror ikke græs på en banegård!

Fra : jopa

Dato : 15-12-05 18:43

pwh skriblede bla:

> /Jens (som ikke er særligt behåret)

Det passer jo fint til dine hunde

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 19:14

> Det passer jo fint til dine hunde

*LOL*
Ramt lige på en studs

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 15-12-05 19:36

On Thu, 15 Dec 2005 19:14:03 +0100, "pwh" wrote:

>*LOL*
>Ramt lige på en studs

Adddrrr...Har din hund nøgne kugler?
(Ikke OT John)<Tihihi>

Fra : pwh

Dato : 15-12-05 20:07

> Adddrrr...Har din hund nøgne kugler?

Angel har ingen videre hårvækst på sine boller,
og Tyson's er er så indskrumpede pgr kastrering
at det er svært at sige hvad der er mave og hvad der er nosser

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 15-12-05 23:31

On Thu, 15 Dec 2005 20:06:41 +0100, "pwh" wrote:

>Angel har ingen videre hårvækst på sine boller,

Øhhh...Jeg skrev "hund", da jeg ikke regnede med,
at Angel havde nogen overhovedet...

>og Tyson's er er så indskrumpede pgr kastrering
>at det er svært at sige hvad der er mave og hvad der er nosser

Stakkels Tyson...

Fra : fam. Ager

Dato : 13-12-05 14:07

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> dumt spm. Men er de ikke altid hårløse der? Har i hvert fald aldrig haft
> en
> hund med hår på kuglerne
>
> LN
> ------------

du har ret..rigtige hunde har ikke hår på bollerne...GGGGGGGGGGGGGG!

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 13-12-05 17:38

fam. Ager skriblede bla:

> du har ret..rigtige hunde har ikke hår på bollerne...GGGGGGGGGGGGGG!

Pjat med dig Marie kig ordentlig efter.
Rigtige mænd og hunde har hår på bollerne

Skulle da lige være en Kinesisk nøgenhund, men det er jo heller ikke en
rigtig hund

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 13-12-05 18:25

> fam. Ager skriblede bla:

> Pjat med dig Marie kig ordentlig efter.
> Rigtige mænd og hunde har hår på bollerne

> [...]

nope...har jeg gjort...og kom til samme resultat...rigtige hunde har IKKE
hår på bollerne... (-;

Fra : jopa

Dato : 13-12-05 18:33

fam. Ager skriblede bla:

> nope...har jeg gjort...og kom til samme resultat...rigtige hunde har
> IKKE hår på bollerne... (-;

Min har

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : H. Jensen

Dato : 13-12-05 21:37

> [...]
> Rigtige mænd og hunde har hår på bollerne
>
> Skulle da lige være en Kinesisk nøgenhund, men det er jo heller ikke en

Faktisk bliver de nøgne barberede og hårfjerningsmiddel, de har lidt pels
ved fødslen, men det må de ikke have... Så de skal igennem alt det der 2
gange om ugen! Om de så også lige får ordnet på bollerne ved jeg ikke! Men
min hund har da masser af pels på dem ;0) Men hvad er en rigtig mand så? Med
eller uden?

Heidi

Fra : jopa

Dato : 13-12-05 22:08

H. Jensen skriblede bla:
> Men hvad
> er en rigtig mand så? Med eller uden?

Uden boller ingen mand.

Vedr hunde så er der masser af racer med hår på bollerne bla den eneste
rigtige hund der findes og som kan spores tilbage til jernalderen i lige
linie.

Alt andet har intet med hunde at gøre men blot modesammensatte gen
manipulerende individer. som kan være ok til folk der ikke lige ønsker sig
en hund ))

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : H. Jensen

Dato : 13-12-05 22:29

> [...]
>
> Alt andet har intet med hunde at gøre men blot modesammensatte gen
> manipulerende individer. som kan være ok til folk der ikke lige ønsker sig

HA HA

Fra : jopa

Dato : 13-12-05 22:36

H. Jensen skriblede bla: