indrykning
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 01:42

www.cafestrand.dk/sammensaet.php

vil jeg gerne have teksten under bl.a. hovedretterne til at rykke ind og
starte sammen sted.

Er dette muligt ?

thomas

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-12-05 02:46

Thomas K skrev:

> vil jeg gerne have teksten under bl.a. hovedretterne til
> at rykke ind og starte sammen sted.

Skal vi ikke lige tage en ting ad gangen? Jeg har foreslået
at du laver dine overskrifter om til <h>, men det har du ikke
gjort noget ved.

Hvorfor bliver du ikke i den tråd du har startet tidligere i dag?

> Er dette muligt ?

Ja, prøv at kigge på Definition List!

Der står lidt om det med hensyn til formatering på
http://html-faq.dk/1012.asp

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 00:31

> Skal vi ikke lige tage en ting ad gangen? Jeg har foreslået
> at du laver dine overskrifter om til <h>, men det har du ikke
> gjort noget ved.

der er ikke fordi jeg ikke gør noget ved. problemet for mig er tid.

jeg arbejder 1-2 dage om ugen på dette site, mere er der desværre ikke tid
til.....

jeg regner stærkt med at css bliver lavet om torsdag

> Hvorfor bliver du ikke i den tråd du har startet tidligere i dag?

My bad

> Ja, prøv at kigge på Definition List!
>
> Der står lidt om det med hensyn til formatering på
> http://html-faq.dk/1012.asp
will do

thomas