bF2 SF PATCH PROBLEMER nogen der har løst ~
Fra : Keldo

Dato : 11-12-05 12:29

Så er den gal igen. Som du kan se var der problemer med at patche til 1.03.
Det fik vi løst. Nu har jeg købt BF2: SF. Jeg patcher til 1.12 ved hjælp at
samme trick som sidst - lokaleindstillinger-temp-kopier-sætind osv osv. Når
jeg starter BF2 op står der at det er version 1.12xxxx. Jeg går ud fra at
det er ok, at patchen 1.12 er lykkedes. Men når jeg vil installere Speciael
Forces vil den automatisk installere patchen igen, det må den gerne for min
skyld, men den velkendte "patch failed" kommer frem igen igen.

Jeg fatter ikke "de" ikke har løst dette problem. I må da få mange
henvendelser - stakkels support drenge HVAD SKAL JEG GØRE?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-12-05 12:39

Keldo wrote:
> [...]
>
> Jeg fatter ikke "de" ikke har løst dette problem. I må da få mange
> henvendelser - stakkels support drenge HVAD SKAL JEG GØRE?

Ja de er lidt underlige i Dice. Jeg selv har undret mig over at den
starter forfra med patches når man installerer Special Forces. Jeg har
dog ikke oplevet at den melder patch failed. Jeg ved derimod at man skal
installere patch 1.12 forfra EFTER man har installeret Special Forces..

Fra : Jakob

Dato : 11-12-05 14:02

In article <439c0d8b$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
keldo@hotmail.com says...

> Jeg fatter ikke "de" ikke har løst dette problem. I må da få mange
> henvendelser - stakkels support drenge HVAD SKAL JEG GØRE?

Købe programmer der ikke er lavet af DICE, de er simpelthen lallende
amatører.

Det nærmer sig det groteske med BF2, men billedet har været det samme
med de andre bf udgaver.

At de stadig har en pinligt ringe spilbrowser i det spil er ufatteligt,
at deres opdateringer laver større skader end de retter er skandaløst.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-12-05 14:10

"Keldo" wrote

> (...) Men når jeg vil installere Speciael
> Forces vil den automatisk installere patchen igen, det må den gerne for
> min
> skyld, men den velkendte "patch failed" kommer frem igen igen.

Reintaller programmet i <drive>\program files i stedet for
<drive>\programmer
Det løste det for os (2 maskiner)

- Peter