Varighed af "Far til fire gi'r aldrig op"
Fra : Holst

Dato : 10-12-05 22:04

Nogen der kender varigheden af "Far til fire gi'r aldrig op"?

Den er ikke anført på IMDb.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-12-05 22:26

Holst skrev:

> Nogen der kender varigheden af "Far til fire gi'r aldrig op"?

Den er præcis 87 minutter for lang.

--
Mvh. Peter
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me,

Fra : Holst

Dato : 10-12-05 23:39

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Den er præcis 87 minutter for lang.

Tusind tak. Hvor finder man sådan information, hvis IMDb ikke har den?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-12-05 00:36

Holst skrev:

> Tusind tak. Hvor finder man sådan information, hvis IMDb ikke har den?

Jeg fandt informationen i filmselskabets pressemateriale, men ellers har
Scope (www.scope.dk) næsten altid oplysningerne, når det drejer sig om
danske film.

--
Mvh. Peter
"Don't let Krusty's death get you down, boy. People die all the time.

Fra : Holst

Dato : 11-12-05 23:10

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Den er præcis 87 minutter for lang.

Ja, det er nok ikke helt ved siden af. Det passer også meget godt med,
at Jan skriver, at den er 88 minutter, og du siger, den er 87 minutter
for lang.

Så er der 1 minut tilbage, og det var nok det minut, hvor jeg opdagede
en af mine gamle spejdere blandt statisterne. Det gjorde ligesom filmen
værd at se

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 15:56

On Sat, 10 Dec 2005 22:04:04 +0100, Holst <newsdec05@shelter.dk>
wrote:

>Nogen der kender varigheden af "Far til fire gi'r aldrig op"?
>
>Den er ikke anført på IMDb.

Anhgående danske film er www.danskefilm.dk et rimeligt godt sted at
kigge.....

Her står den til 88 minutter....

Med mange venlige hilsener og ønsker om en god jul fra

Jan Larsen