NFSMW - Hvad pokker mener de med hide?
Fra : Anders

Dato : 10-12-05 19:24

Hej,

Når jeg prøver NFSMW demoen, så kommer der ind i mellem i løbene nogle
cirkler på kortet og der står hide eller cooldown på mit display. Hvis
jeg så kører ind til en af de cirkler og standser bilen, så taber jeg
min challenge. Hvis jeg fortsætter, så taber jeg tit også. Hvordan
pokker skal man forstå det hiding koncept?

Anders

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-12-05 19:44

"Anders" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så kører ind til en af de cirkler og standser bilen, så taber jeg min
> challenge. Hvis jeg fortsætter, så taber jeg tit også. Hvordan pokker skal

Det er for at gemme dig, hvis politiet er i hælene på dig. Du skal ikke
bruge det under løb.

/Ole

Fra : Vega

Dato : 11-12-05 10:52

> [...]
> så kører ind til en af de cirkler og standser bilen, så taber jeg min
> challenge. Hvis jeg fortsætter, så taber jeg tit også. Hvordan pokker skal

Hide betyder skjul på engelsk.

Mvh. Vega.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-12-05 19:05

Anders wrote:
> [...]
> min challenge. Hvis jeg fortsætter, så taber jeg tit også. Hvordan
> pokker skal man forstå det hiding koncept?

Husk at hver challenge går ud på noget forskelligt. I demoen, skal du
først have politiet i hælene 1 minut og derefter stikke af fra dem.
Når de har tabt dig af syne kommer de forskellig skjulesteder (hides)
frem og du går i "cooldown" mode. Hvis du bliver i cooldown mode
længe nok, vinder du den challenge - men husk at polisen skal være
efter dig mindst et minut inden det sker.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann