Hjemmeside
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 10-12-05 00:45

Hej Alle

Jeg styrer en hjemeside, som er lavet i frontpage, men har idag leget lidt
med
at lave en i publisher. Det er også blevet helt godt, problemet er bare at
når jeg
prøver at ligge det op, kan jeg kun se index (forsiden) Er der nogen der har
en anelse om hvad jeg gør ved det?? Er der evt. andre programmer som er
gode at bruge til hjemmesider, så det kommer til at se lidt mere
professionelt ud?

På forhånd tak

Kim Rasmussen

Fra : Benny Nissen

Dato : 10-12-05 01:45

Kim Rasmussen wrote:

> Jeg styrer en hjemeside, som er lavet i frontpage, men har idag leget lidt
> med
> at lave en i publisher. Det er også blevet helt godt,

Nej, det er ikke blevet godt.

Publisher (og frontpage) duer ikke til at lave gode, flotte hjemmesider med.
Især publisher laver noget forfærdeligt skod-kode, som for det meste kun
virker i IE.

Glemt alt om de (lorte) pogrammer, og prøv med noget DreamWeaver (eller
lign.) og lav derefter nogle bedre hjemmesider.

--
Benny Nissen

Fra : Frank Olieu

Dato : 10-12-05 02:08

_Benny Nissen_ skrev:

> [...]
> Især publisher laver noget forfærdeligt skod-kode, som for det meste kun

helt enig...

> og prøv med noget DreamWeaver (eller
> lign.) ...

AAAARGH!

--
Venlig hilsen
Frank

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-12-05 02:57

Benny Nissen wrote:

> Publisher (og frontpage) duer ikke til at lave gode, flotte
> hjemmesider med. Især publisher laver noget forfærdeligt skod-kode,
> som for det meste kun virker i IE.

Til hjemmesider sutter Publisher. Ikke to meninger om det.

> prøv med noget DreamWeaver
> (eller lign.) og lav derefter nogle bedre hjemmesider.

Den koster 1½ bondegård. Der findes glimragende gratis programmer på
markedet:

http://www.webwriter.dk
http://www.nvu.com/download.html

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Frank Olieu

Dato : 10-12-05 01:59

_Kim Rasmussen_ skrev (10-12-2005 00:44):

> Hej Alle
> Jeg styrer en hjemeside, som er lavet i frontpage,

*Aaargh!*

> men har idag leget lidt med at lave en i publisher.

/Nnn'rrkghhh!/

> Det er også blevet helt godt,

Ahem... Tjaa... når du selv siger det! (ka' vi få et link?...)

> problemet er bare at når jeg
> prøver at ligge det op, kan jeg kun se index (forsiden) Er der nogen der har
> en anelse om hvad jeg gør ved det??

Jooo... Du ku' prøve at lave den i Word

> Er der evt. andre programmer som er
> gode at bruge til hjemmesider, så det kommer til at se lidt mere
> professionelt ud?

Ja! Notepad, bl.a. !

> På forhånd tak

Ingen årsag...