Olivers vs. Eukanuba
Fra : sleepflower

Dato : 09-12-05 20:44

Mine ene kastrat mis skal på kur og jeg har fået sådan en prøvepose hos
dyrlægen og 30 kroner rabat på den næste. Nu er det bare sådan at Olivers
dietfoder er en hel del billigere, men jeg ved ikke om det er ligeså godt
til når den skal tabe sig. Dyrlægen vil selvfølgelig sige Eukanuba, men har
I herinde gode erfaringer?

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 22:19

"sleepflower" <sleepflower@secret.dk> skrev i en meddelelse

> Dyrlægen vil selvfølgelig sige Eukanuba, men har I herinde gode
> erfaringer?

Olivers er et rigtig godt foder og kan varmt anbefales. Vi bruger det både
til kattene og hundene. Har dog ikke prøvet deres dietfoder, da vores katte
får adult.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 09-12-05 23:27

> [...]
> dietfoder er en hel del billigere, men jeg ved ikke om det er ligeså godt
> til når den skal tabe sig. Dyrlægen vil selvfølgelig sige Eukanuba, men

Jeg har en gammel overvægtig kat, som i et par mdr. har fået Olivers senior-
og diætfoder. Jeg har ikke fået kontrolvejet hende, men tror nok, at hun har
tabt sig lidt, og hun ville sikkert have tabt sig endnu mere, hvis jeg havde
kunnet forhindre hende i at guffe i sig af ungkattenes foderskåle, de får
nemlig killingefoderet fra Olivers.
Jeg brugte før Royal Canins killingefoder, men den ene ungkat - skovkatten -
gad ikke spise det, og hun har rigtigt fået appetitten igen efter skiftet
til Olivers.

Og nej, jeg er ikke ansat i Olivers og får heller ikke procenter af dem for
disse udtalelser!

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Anette

Dato : 10-12-05 00:23

sleepflower wrote:
> Dyrlægen vil selvfølgelig sige
> Eukanuba, men har I herinde gode erfaringer?

Vores katte elsker Olivers adult, og har ikke ( selvom de vist trænger pt.)
prøvet diet ( endnu?).
Til gengæld har den ene af mine hunde tabt de par kilo hun skulle af med, da
hun flyttede ind her hos os, efter 2 mdr på Olivers senior&diet.( og mere
motion end hun var vant til) Hun vejede 24 kg og er nu nede på de 22 der
passer til hende. Herligt at se hvordan hun er livet op, gladere, mere kælen
og flottere i pelsen efter at kondien er blevet bedre og de overflødige kilo
er væk.

Olivers kan varmt anbefales - Rigtig godt foder og de yder en super service.

Nej jeg er heller ikke ansat hos Olivers eller på anden måde relateret til
firmaet

/ Anette