flashgot ??? til Firefox
Fra : Argh

Dato : 09-12-05 20:14

Er der nogen af jer der ved hvad man skal bruge ekstension'en "Flashgot"
til? Når jeg h-klikker på en webside har jeg mulighed for at "opbygge
virtuelt galleri" -hvad skal det bruges til? Ja hvad kan man egentlig med
denne populære ekstension.?
Tak
Aargh

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-12-05 21:59

Den 09-12-05 20.14 skrev Argh følgende:

> Er der nogen af jer der ved hvad man skal bruge ekstension'en "Flashgot"
> til?

Downloade et eller flere links på en hjemmeside. Så vidt jeg kan forstå,
er den vist velegnet til sex-sider, hvor der er links til hele billedserier.

> Når jeg h-klikker på en webside har jeg mulighed for at "opbygge
> virtuelt galleri" -hvad skal det bruges til?

Det kan vist bruges til at samle en række billeder på én side, selvom de
stammer fra forskellige sider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : langemand

Dato : 10-12-05 00:34

Argh skrev:
> Er der nogen af jer der ved hvad man skal bruge ekstension'en "Flashgot"
> til?

Bruges til at starte din foretrukne downloadmanager (DM), for mit
vedkommende NetTransport.

En DM er f.eks god til at downloade store filer, hvis du har en langsom
eller ustabil internetforbindelse, så behøver du aldrig at starte forfra.

Desuden kan mange DM gemme streaming media på din harddisk.

--
Digitus Impudicus