Spadestik
Fra : st

Dato : 11-06-01 12:03

Hej NG.

Jeg sad og hørte Spadestik på P3 i går, da der blev spillet et rimlig fedt
nummer med the Damned. Nu kan jeg bare ikke huske, hvad sangen hedder. Jeg
har prøvet at kigge på playlisten inde på Spadestiks hjemmeside, men den
står der ikke. Er der nogen, der kender titlen på nummeret?

På forhånd tak.

Fra : kautaq

Dato : 11-06-01 21:56

st wrote:

> Jeg sad og hørte Spadestik på P3 i går, da der blev spillet et rimlig fedt
> nummer med the Damned. Nu kan jeg bare ikke huske, hvad sangen hedder.

Jeg hørte desværre ikke spadestik i går, men jeg kender en
hel del til The Damned.
Hvis du kan huske lidt af hvad de sang eller hvordan nummeret
var, kan det være at jeg kan hjælpe dig.

Jeg
> har prøvet at kigge på playlisten inde på Spadestiks hjemmeside, men den
> står der ikke.

Den er vist ikke helt 'up to date' den der dr.dk/p3

Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : st

Dato : 11-06-01 22:54

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> wrote in message

> Jeg hørte desværre ikke spadestik i går, men jeg kender en
> hel del til The Damned.
> Hvis du kan huske lidt af hvad de sang eller hvordan nummeret
> var, kan det være at jeg kan hjælpe dig.

Jeg kan desværre ikke huske, hvordan nummeret lød eller hvad de sang om, men
det var vist optaget live. Der blev snakket en del i starten af nummeret.
Men det hjælper egentlig ikke særlig meget, at jeg fortæller dette, for de
fleste livenumre foregår vel på den samme måde.

> Jeg
>
> Den er vist ikke helt 'up to date' den der dr.dk/p3

Nej, den opdateres vist først igen om en uges tid.

Fra : kautaq

Dato : 18-06-01 21:04

st wrote:

> [...]

PLAYLISTE UGE 23

TIME 1 :

Dolly Parton : Here you come again

Michael Falch : Kig op min sjæl

Van Morrison : Bright side of the road

The Who : 5:15

Phish : 5:15

Pearl Jam : The kids are alright

Elvis Presley : Can't help falling in love

Marianne Faithfull : Visions of Johanna

Amanda Lear : Follow me

The Archies : Sugar sugar

Bob Marley : Stir it up,No woman no cry

TIME 2 :

The Beatles : Dig it,Let it be,Get back

Led Zeppelin : Whole lotta love

Derek & The Dominoes : Layla

Marvin Gaye : What's going on,Mercy mercy
me,Inner city blues,Right on

Syd Barrett : Bob Dylan's blues,Octopus

TIME 3 :

P.P.Arnold : Angel in the morning

Cathy Saint : Mr.heartbreak

The Hollies : I can't let go

Jamie Foxx : Any given sunday

Metallica : The four horsemen

T-Rex : Children of the revolution,Get it on

Beach Boys : Vegetables,A time to live in
dreams,Be with me,Barbara Ann,Barbara

?

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : st

Dato : 18-06-01 23:06

> PLAYLISTE UGE 23

(Klip, eller hvad man nu skal skrive her)
> ?

Meget mærkeligt. Jeg synes ellers, at ham værten snakkede om The Damned. Nå
men, så har det nok været T-Rex.

Jeg takker for postningen af playlisten