Cheeta er blevet forelsket
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 08-12-05 19:41

Der render tit en stor killing (ligner en der ikke er ældre end 6-7 mdr
gammel) rundt foran min havedør og ser MEGET lækker ud. Cheeta har vist
kastet sin kærlighed på den bette mis for hun spinder og kaster sig ned på
gulvet.
Teddy derimod syntes vist den er pisse træls for imorges stillede han sig
med røven mod ruden. Havde næsten fornemmelsen af at han sagde: Fis af
fister, det her er mit domæne Men den bette mis gik ingen steder og
begyndte også at rulle rundt på fliserne udenfor.
Da den endelig gik var Cheeta helt ulykkelig. Mon den bette fis har forladt
hende???
Ååååh, en kat med broken heart og så er hun kun 2 1/2 år. Stakkels mis

Linda, Teddy og Cheeta der ønsker alle en rigtig glædelig jul