24 timer sæson 4
Fra : Ukendt

Dato : 08-12-05 10:21

Hej !

Hvor pokker bliver 24 timer sæson 4 af på TV2 ?

Efter sidste afsnit af sæson 3, over rulleteksterne, sidste år sagde
speakeren på TV2, at næste sæson (4) vil blive sendt næste år (2005).

Det er ikke sket. Nogen som ved hvorfor og om serien evt. sendes i julen med
3 afsnit om dagen eller lignende i julen?

/ Muster

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-12-05 10:37

Muster Muster wrote:

> [...]
>
> Det er ikke sket. Nogen som ved hvorfor og om serien evt. sendes i julen med
> 3 afsnit om dagen eller lignende i julen?

i dk.medier.tv har lige været en længere tråd om det

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-05 14:36

> i dk.medier.tv har lige været en længere tråd om det

Ok, tak. Kendte ikke den nyhedsgruppe.

/Muster

Fra : Søren Blom

Dato : 08-12-05 14:59

"Muster Muster" <> skrev

> Ok, tak. Kendte ikke den nyhedsgruppe.

Kan du bruge den uden undertekster, så har jeg optaget hele sæsonen da jeg
var i USA og har den læggende på min computer. Bor du i Århus, er du
velkommen til at komme forbi med en ekstern harddisk og få den med hjem.
Kontakt mig på mail, hvis det er noget vi skal finde ud af.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mr. D

Dato : 08-12-05 22:28

"Muster Muster" <> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Efter sidste afsnit af sæson 3, over rulleteksterne, sidste år sagde
> speakeren på TV2, at næste sæson (4) vil blive sendt næste år (2005).

sig mig en gang - så jeg ikke lige i dette øjeblik en reklame for den på
TV2?

Simon

Fra : Thomas W. Helvard

Dato : 08-12-05 22:28

> sig mig en gang - så jeg ikke lige i dette øjeblik en reklame for den på
> TV2?

NEMLIG!! Vi glæder os i denne tid....

-T

Fra : Cifly

Dato : 03-01-06 08:47

"Thomas W. Helvard" <helvard@fdf.dk> skrev i en meddelelse

> NEMLIG!! Vi glæder os i denne tid....
>
> -T

JIBIIII - så er det i aften fra kl. 20.00 - 21.40 på TV2. To dejlige afsnit
af 24 timer - 4 sæson

--
Venlig hilsen www.flygenrings.dk
"Sometimes, when you lose, you win." - What Dreams May Come

Fra : PerX ...

Dato : 03-01-06 14:14

In article <h_puf.6$K27.4@news.get2net.dk>, flygenring@SLETpostkasse.net
says...

> JIBIIII - så er det i aften fra kl. 20.00 - 21.40 på TV2. To dejlige afsnit
> af 24 timer - 4 sæson

Hæh, de er faldet af på den. Om ca 2 uger starter 24 sæson 5 i Usa.
Opridnlig begyndte TV2 at sende sæson 1 mens den stadig kørte i USA.

Fra : Karina

Dato : 08-12-05 22:33

> sig mig en gang - så jeg ikke lige i dette øjeblik en reklame for den på
> TV2?

Jo, det gjorde du... sluttende med: "Kommer snart på TV2" - hvad "snart"

dækker over ifølge TV2, ved jeg ikke.

Mvh
Karina

Fra : pbk1972

Dato : 08-12-05 23:08

"Karina" skrev d. 08-12-05 22:33 dette indlæg :

> Jo, det gjorde du... sluttende med: "Kommer snart på TV2" - hvad
"snart"
> så
> dækker over ifølge TV2, ved jeg ikke.
>
> Mvh
> Karina

> Den har indtil videre sparet mig for at få 5557 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Mon ikke at når tv2 siger snart,så ved vi godt at det først bliver i
2006.Her i December står den på Jul & VM i Håndbold.Det vil være rart
hvis tv2 stopper med at sige snart,det skulle være et fy-ord for
tv-stationerne.De kan bare sige kommer til Januar/Februar,eller sidst i
Januar eller sige en dato,det vil vi alle være glade for.Men vi glæder
os.
Hilsen pbk1972.

http://www.kandu.dk/

Fra : PerX ...

Dato : 08-12-05 23:18

In article <4397face$0$38671$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, "Muster
Muster" <> says...

> [...]
>
> Det er ikke sket. Nogen som ved hvorfor og om serien evt. sendes i julen med
> 3 afsnit om dagen eller lignende i julen?

Kommer til januar (starter omkring samme tid som sæson 5 starter i Usa
:)

Er også kommet på DVD region1 hvis det skulle være.

Fra : Cifly

Dato : 21-12-05 15:49

PerX ... skrev:

> Kommer til januar (starter omkring samme tid som sæson 5 starter i Usa

Så en reklame forleden på siden af en bus: kommer den 3. januar kl. 20.00 på
TV2.

Personligt syntes jeg det er tortur at dele en så overfed serie over 6 mrd.
Så det ka såmænd godt være jeg køber den som R1

Fra : PerX ...

Dato : 25-12-05 13:29

In article <8Xdqf.6549$M56.123@news.get2net.dk>,
> [...]
>
> Personligt syntes jeg det er tortur at dele en så overfed serie over 6 mrd.
> Så det ka såmænd godt være jeg køber den som R1

Ja det kan være ret underholdende en gang imellem at gå helt i turbo
serie mode i en weekend og så en hel masse afsnit efter hinanden -
specielt hvis det er en serie med god continuitet (Babylon 5 sæson 2 og
3 er gode (kræver dog man har set sæson 1 først))