Sonofon og opsigelse
Fra : Lasse Laursen

Dato : 11-06-01 11:30

Hej
Hvad er e-mail adressen, hvis man skal opsige sit
Variant abonnement?

Er der nogen der ved hvad unlock-koden er og
hvor man skal indtaste den?

Venlig hilsen Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 11-06-01 13:09

Hvad med at gøre det på 80 29 29 29, Sonofon godtager opsigelse via telefon

Hilsen
Johnny

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-06-01 21:15

Lasse Laursen skrev:

>Hvad er e-mail adressen, hvis man skal opsige sit
>Variant abonnement?

Tag og ring til dem - 80292980

>Er der nogen der ved hvad unlock-koden er og
>hvor man skal indtaste den?

Unlock-koden er forskellige fra telefon til telefon, ellers ville de
nok spredes RET hurtigt. Det _kan_ dog lade sig gøre at åbne telefonen
før de 6 mdr, enten skal du betale Sonofon >500 kr. for det, eller få
en til at gøre det. [kig i min signatur ]

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Lasse Laursen

Dato : 11-06-01 21:42

> [...]
> Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.
> Ericsson T10 opdateres til T18! (Dog uden aktiv klap).

Hvor bor du henne, Hedegaard?
Og hvordan er garantien for at det du laver er ok?

-----------------
Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-06-01 21:42

Lasse Laursen skrev:

>Hvor bor du henne, Hedegaard?
>Og hvordan er garantien for at det du laver er ok?

Jeg svarer lige pr. mail - salg er ikke velset i denne gruppe.

Se evt. på www.fergusons.dk/simlock/ - der beder jeg folk jeg har
handlet med om at skrive - læs deres kommentarer.

Hvis noget går galt, så får du selvfølgelig en ny telefon.

venligst,
Lasse Hedegaard