Telmore og Sonofon
Fra : Lasse Laursen

Dato : 11-06-01 11:25

Hej
Er der nogen der ved om et simkort fra Telmore, kan
bruges i en mobil der er låst til sonofon?

Det skulle være muligt, hvis de kører over samme net??

Venlig hilsen Lasse Laursen,
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Anders Grauballe

Dato : 11-06-01 11:25

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der ved om et simkort fra Telmore, kan
> bruges i en mobil der er låst til sonofon?
>
> Det skulle være muligt, hvis de kører over samme net??

Nu har jeg ikke lige prøvet, men jeg tvivler at det virker, da Telmore kører
på TDC's net.

/Anders

Fra : Mark Beaumont

Dato : 11-06-01 11:26

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> skrev
> Det skulle være muligt, hvis de kører over samme net??

Telmore bruger TDC´s mobilnet, derfor kan det ikke lade
sig gøre!

Fra : Flemming

Dato : 11-06-01 18:14

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> wrote in message
> Hej
> Er der nogen der ved om et simkort fra Telmore, kan
> bruges i en mobil der er låst til sonofon?
>
> Det skulle være muligt, hvis de kører over samme net??

Så skal du nok bruge den der blahblah club ting... de bruger sonofon.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : J

Dato : 11-06-01 18:51

> Så skal du nok bruge den der blahblah club ting... de bruger sonofon.

Eller WOL...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-06-01 20:26

"J" <j-e@get2net.dk> wrote in message
> Eller WOL...

WOL bruger også Tele Danmark !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-06-01 05:30

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev i en meddelelse

> Så skal du nok bruge den der blahblah club ting... de bruger
sonofon.

Har lige siddet og studeret "blahblah club tings" hjemmeside. De ser
da dyrere ud end Telmore, er der overhovedet noget punkt hvor de er
konkurrencedygtige sammenlignet med Telmore?

Claus

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 20-06-01 10:44

> [ClubBlahBlah] er der overhovedet noget punkt hvor de er
> konkurrencedygtige sammenlignet med Telmore?

Nej egentlig ikke!

Minuttaksterne er da vildt høje sammenlignet med Temore - som jo også burde
have langt bedre dækning når de bruger TDC nettet.

De har også kun begrænset kundeservice (ml. 10 og 21) hvor Worldonline ingen
har, Telmore har døgnbetjening.

/Lasse

Fra : Kim Bjoern

Dato : 21-06-01 13:04

> Minuttaksterne er da vildt høje sammenlignet med Temore - som jo også
burde
> have langt bedre dækning når de bruger TDC nettet.

Sonofon dækker ca 98%
TeleDK dækker ca 98%

Kim

Fra : Thïngmand

Dato : 12-06-01 06:09

> Det skulle være muligt, hvis de kører over samme net??

Har nettet noget med det at gøre? Der "står" vel på SIM kortet at det kommer
fra f.eks. Telmore og så virker telefonen kun på kort fra Telmore - eller
hvad?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-01 07:38

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote:
> Har nettet noget med det at gøre? Der "står" vel på SIM kortet at det
kommer
> fra f.eks. Telmore og så virker telefonen kun på kort fra Telmore - eller
> hvad?

Man kan låse den på flere niveauer - og TD låser normalt "kun" til deres
net,
og da Telmore, TeleFona, Wol m.fl. kører på TD's net, så kan de normalt
bruges !