OBJECT-tag'et og Java Applets
Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-12-05 13:32

Hej

Jeg har hidtal brugt APPLET-tag'et når jeg har inkluderet Java Applets, men
nu ser jeg er det er udgået fra html-specifikationen og istedet skal man
bruge OBJECT.

Er der nogle der kan give mig et eksempel på et stykke html-kode som
benytter OBJECT til at inkludere et Java Applet? Jeg har fundet et par
stykker på nettet, men ingen af dem ser ud til at virke.

Jacob

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-12-05 00:21

Jacob Jensen skrev:

> Jeg har hidtal brugt APPLET-tag'et når jeg har inkluderet
> Java Applets, men nu ser jeg er det er udgået fra html-
> specifikationen

Ja, Java er en uddøende race

> Er der nogle der kan give mig et eksempel på et stykke
> html-kode som benytter OBJECT til at inkludere et Java
> Applet? Jeg har fundet et par stykker på nettet, men ingen
> af dem ser ud til at virke.

Jeg har slet ikke Java installeret på min pc, så jeg kan
alligevel ikke se dine java-kreationer. Er det en menu, kan
jeg derfor heller ikke navigere.

Hvad bruger du Java til?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 10-12-05 11:07

> Hvad bruger du Java til?

Bare et lille spil, som ikke er nødvendigt får at bruge hjemmesiden.

Jacob