Brokeback Mountain ( surprise i Imperial d~
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 06-12-05 21:09

var der nogen herfra der var inde og se den ?
- har premiere d. 25.dec.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-12-05 21:21

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> writes:

> var der nogen herfra der var inde og se den ?
> - har premiere d. 25.dec.

Ja. Jeg var ikke Ang Lee-fan før og det er jeg stadig ikke.

Men det er en udmærket film.

Oplevelsen blev meget forstyrret af, at folk sad og ævlede og kævlede
i lang tid, fordi de vidste, at det var den her
"Bøsse-cowboy-film". De værste skred dog, når de syntes, at den blev
for grafisk (hvilket den sådan set aldrig gjorde)

Filmen følger to mænd, to stereotype cowboys, der rejser op på bjerget
for at vogte får en sommer. Mens de er der, opstår der et homoseksuelt
forhold mellem dem. Den slags er ikke ok i Wyoming og Texas (hvor de
kommer fra) i 1963, så de må skjule deres forhold de næste ca. 20 år,
hvor vi følger deres liv.

Filmen dvæler. Det gør Ang Lees film jo altid. Denne gang irriterer
det mig dog ikke (I modsætning til i Crouching Dragon og Den
Langmodige Hulk). Tværtimod formår han at få mig til at ønske at hele
filmen bare handler om, at de bor oppe i bjergene og vogter får.

Jeg kommer ikke til at se filmen igen foreløbig. Men jeg er glad for,
at den var oppe til surprise, for ellers havde jeg formentlig ikke
fået set den overhovedet.

.... Det kunne dog ikke undgår at skabe ravage, da oversætteren bruger
udtrykket "en kæp i øret". Det var ikke lige der, de fik kæp.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 06-12-05 21:40

syntes det var meget irreterende at "den samme flok" igen spolerede en film
aften

håber de sætter vagter på derinde igen ... men som surprise film var den
langt fra optimal, da de selv siger at de viser "kommende storfilm"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-12-05 22:01

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@FJERNDETTEgmail.com> writes:

> håber de sætter vagter på derinde igen ... men som surprise film var den
> langt fra optimal, da de selv siger at de viser "kommende storfilm"

Folk vil se Bad Boys 3. Imperial har klart forklaret, at de ikke viser
Bad Boys 3 hver gang. Folk vil ikke lytte.
--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 06-12-05 23:21

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Folk vil se Bad Boys 3. Imperial har klart forklaret, at de ikke viser
> Bad Boys 3 hver gang. Folk vil ikke lytte.

bare de kunne stoppe dem der råber og skriger derinde, det ville gøre store
fremskridt