Hub i netværket ?
Fra : Michael Andersen

Dato : 11-06-01 10:59

I min ejendom har vi etableret et netværk, primært for at kunne dele den
samme ADSL-forbindelse til Internettet.
Vi har installeret 2 switche på loftet, og ført UTP-KAT 5 kabler til hver af
de beboere der har tilmeldt sig ordningen. Disse kabler fører den enkelte
beboer så til sit eget netkort. Da jeg har 4 pc'ere jeg gerne vil koble
sammen, og dermed gå på Internettet med alle 4 maskiner, er jeg i tvivl om
hvorvidt jeg kan koble mit indgående kabel i en Hub, og derefter patche de 4
maskiner på denne hub. Kan nogen fortælle mig om det er en løsning der kan
bruges ? og måske har en idè til hvilke krav der evt. er til en hub, for at
ovenstående vil virke ?
Mvh/Michael

Fra : Ole Axelsen

Dato : 11-06-01 11:09

"Michael Andersen" <man@amr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges ? og måske har en idè til hvilke krav der evt. er til en hub, for

Der er ingen specielle krav. Du kobler bare de to hubs sammen. Brug "Uplink"
porten på din egen hub.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.