Udløb i Firefox?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-12-05 16:49

Hvad betyder den udløbsdato som er nævnt i Firefox, når
man kigger på en given hjemmesides Sideoplysninger i
Funktioner?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-12-05 19:13

Jørgen Grandt wrote:
> Hvad betyder den udløbsdato som er nævnt i Firefox, når
> man kigger på en given hjemmesides Sideoplysninger i
> Funktioner?

Det er den tid som eventuelle proxies bør beholde siden i hukommelse
inden den kan antages at være udløbet. Det kan sættes både som meta
tag i HTML eller i HTTP-headerne fra serveren.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-12-05 11:32

Lars Hoffmann skrev:

Jørgen Grandt wrote:
> [...]

inden den kan antages at være udløbet. Det kan sættes både som meta
tag i HTML eller i HTTP-headerne fra serveren.

Tak. Jeg blev ikke meget klogere, hvilket selvfølgelig ikke er din
skyld!

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk