SE W800i Tema?
Fra : Brian Hansen

Dato : 06-12-05 13:49

Hey there.

Faldet over en spøjs ting mht. tema, nærmere den der hedder; Soundwave.
Det er farverne den er galt med, vil hermed prøve at forklare:..
Det er dateret d. 21-juni-05, fylder 76 kb, det samme som den man kan dl via
www.sonyericsson.com --- vil jeg tro, kan åbenbart ikke tilmelde mig.

Men det tema jeg har er det der er markeret og fane blade orange samt en grøn streg for neden?
Hvis jeg f.eks fjerner baggrunden så den (baggrunden) bare er orange, kan den grønne streg for neden
ikke rigtig bestemme sig for hvad farve den skal være, for da bliver den nærmest lyseblå?

Man kan så sige det er hvad det er, men nu ligger det sådan at knægten lige har fået en magen til
og dér er temaet dateret d. 16-september-05, men fylder til gengæld kun 74 kb?...
Men farverne er grønne og ikke orange og der er ikke den grønne streg forneden som der er på min?

Hvilken en af dem er den galt med, min eller knægtens?
Nogen der har de samme farver som i mit tilfælde eller er det kun min?
Kan ikke finde nogen steder hvor man evt. kan vælge et farveskema?

Vil prøve at dl den der er på deres side, hvis det ellers lykkes mig at tilmelde mig på et tidspunkt.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-12-05 02:15

Hallo, ingen der gider at svare?

Om ikke andet så bare svar på om jeres er
orange eller grøn i tema'et Soundwave?...

Kan vel ikke være så svært, eller hva'?...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-12-05 02:53

Brian Hansen presented the following explanation :
> Hallo, ingen der gider at svare?

Tilsyneladene ikke...

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-12-05 11:15

Henrik Stidsen skrev:

> Tilsyneladene ikke...

Det da utroligt!...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 13-12-05 13:38

Hej Brian

I min telefon fungerer temaet fuldstændig som i din. Jeg tror blot der er
tale om forskellige- eller beskadiget versioner, specielt hvis du siger der
er forskel på størrelsen.

Jeg testede også om der var forskel på, hvilket tema man skiftede fra og om
man brugte baggrund eller ej, - der var ingen forskel på min.

Du kan finde masser af temaer og programmer til at lave dem med på nettet.
Selv fandt jeg en pakke hjemmelavede, hvor der var et par gode imellem. Det
kunne naturligvis være blæret at lave sit helt personlige, men det må være
en opgave til juleferien.

Mvh.
Arne

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-12-05 03:52

Uldsokken Arne Swiftwind skrev:

> I min telefon fungerer temaet fuldstændig som i din. Jeg tror blot der er tale om forskellige- eller beskadiget versioner,
> specielt hvis du siger der er forskel på størrelsen.

Hmm, bare underligt der er den forskel og hvilken af dem er det galt med?
Kan da godt blive en smule pist hvis jeg har givet 3600,-
for noget der et eller andet sted er i stykker!...

> Jeg testede også om der var forskel på, hvilket tema man skiftede fra og om man brugte baggrund eller ej, - der var ingen forskel
> på min.

Ikke helt forstået?...

> [...]
> par gode imellem. Det kunne naturligvis være blæret at lave sit helt personlige, men det må være en opgave til juleferien.

Det tror jeg da gerne, følger også noget med til phone'en til at lave det med,
tror jeg, ikke været inde og fin-kigge... lol.

--
M.v.h.

Brian Hansen