problemer med spil over netværk
Fra : Eskil Grønbek

Dato : 06-12-05 09:50

Hej

Jeg har problemer med vores interne netværk/software!!

Vi har trådløst netværk i huset, og min søn og jeg vil gerne spille
counterstrike internt. Men når en af os har oprettet et spil, kan den anden
ikke logge på. Der kommer følgende fejlmelding:

"You cannot connect to a server withch is operating under a different a
protokol version."

Vi har begge Winxp, og det er en netgear router.

mvh

Eskil Grønbek

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-12-05 15:42

"Eskil Grønbek" <emgfjern@dettepost10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> protokol version."
>
> Vi har begge Winxp, og det er en netgear router.

Jeg er 99.999% sikker på at problemet er at du forsøger at spille med 2
forskellige udgaver af counterstrike mod hinanden. Opgrader begge 2 til
nyeste version , så er du ude over det problem.

Sætter fut til spilgruppen da problemet intet har med netværk(som ser ud til
at virke fint) at gøre.
FUT:dk.spil.computer

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 06-12-05 16:18

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nyeste version , så er du ude over det problem.
>
> Sætter fut til spilgruppen da problemet intet har med netværk(som ser ud

Hej

Jeg håber i kan hjælpe med ovenstående problem!
Det skal siges at det er den samme version, men de er også installeret fra
samme cd, men går ud fra at det ikke er noget problem da vi skal spille over
lan.
mvh
Eskil Grønbek