Køb af datakabel
Fra : Nederbasse

Dato : 05-12-05 18:59

Hejsa

Nogen der ved hvor jeg kan køve et datakabel til en Samsung SGH-X480
Jeg er klar over det kan købes i Sonofon butikken men til en pros på 400+
det må kunne findes billigere et sted

LarsN

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 05-12-05 19:07

Cellshoppen.dk sælger dem til 238,- så det er næsten en halvvering af
prisen...

/F

Fra : Martin

Dato : 05-12-05 19:10

> Nogen der ved hvor jeg kan køve et datakabel til en Samsung SGH-X480
> Jeg er klar over det kan købes i Sonofon butikken men til en pros på 400+
> det må kunne findes billigere et sted

kig lidt her ......

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Samsung+SGH-X480+datakabel&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

eller hvis du er meget doven så kig her.......

http://dk.pricerunner.com/phones/mobile-phone-accessories/freetext?sort=15&a_manufacturer=&a_type=&a_search=sgh+480

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 20:45

"Nederbasse" skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen der ved hvor jeg kan køve et datakabel til en Samsung SGH-X480
> Jeg er klar over det kan købes i Sonofon butikken men til en pros på 400+
> det må kunne findes billigere et sted

Mytrendyphone

http://www.mytrendyphone.dk/shop/productinfo.asp?id=PCB093LBE

120 kr. + pp

billigt....

Skalsted

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-12-05 22:41

> Nogen der ved hvor jeg kan køve et datakabel til en Samsung SGH-X480
> Jeg er klar over det kan købes i Sonofon butikken men til en pros på 400+
> det må kunne findes billigere et sted

Køb ikke et uoriginalt og handle ikke med Cellshoppen, deres support
stinker.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-12-05 10:36

Jeg har handlet mange gange hos Cellshoppen.dk og har altid fået hurtig og
præcis service...

Max. indenfor en ½ time er der kommet et svar.

/F

"Jesper Hansen" <jmah@hanxsen.tdcxadsl.dk(fjerna+xformail)> skrev i en
meddelelse news:4394b3e3$0$1796$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-12-05 16:25

> Jeg har handlet mange gange hos Cellshoppen.dk og har altid fået hurtig og
> præcis service...
>
> Max. indenfor en ½ time er der kommet et svar.

Og jeg har så oplevet det modsatte, der gik mellem 5 og 9 dage

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 08-12-05 01:51

> [...]
>
> Nogen der ved hvor jeg kan køve et datakabel til en Samsung SGH-X480
> Jeg er klar over det kan købes i Sonofon butikken men til en pros på 400+

Købte mit hos mytrendyphone.dk til 119,- plus porto (havde nemlig også set
de horrible priser i de lokale butikker)
Det funker fint, bruger softwaren fra Samsungs side, vær dog opmærksom på
at det er et seriel kabel og derfor ikke specielt hurtigt til at overføre

Mvh
Thomas N.