Iframe spørgsmål
Fra : LinaK

Dato : 05-12-05 18:50

Jeg ved ikke lige om det kan lade sig gøre, men here goes.

Hvis jeg har en tabel med et baggrundsbillede, og lægger en iframe i
en af cellerne. Kan jeg få iframen til at se 'usynlig' ud?
Sådan at hvis siden i min iframe består af f.ex. ren text, at
tabellens baggrundsbillede ses 'bagved'?

Lina

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-05 21:15

LinaK skrev:

>Hvis jeg har en tabel med et baggrundsbillede, og lægger en iframe i
>en af cellerne. Kan jeg få iframen til at se 'usynlig' ud?

http://www.webreference.com/js/tips/010209.html

Vil ikke virke i Opera og muligvis enkelte andre browsere, der
ikke understøtter gennemsigtighed.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : LinaK

Dato : 08-12-05 16:26

On Mon, 05 Dec 2005 21:15:24 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>http://www.webreference.com/js/tips/010209.html
>
>Vil ikke virke i Opera og muligvis enkelte andre browsere, der
>ikke understøtter gennemsigtighed.

Takker - jeg ville gerne have svaret noget før, men vores udbyder
skiftede lige noget hardware, så jeg var ufrivilligt offline.

Lina