Sikkerhed i FireFox1.5 ?
Fra : nejtilspam@sol.dk

Dato : 05-12-05 16:38

Hej,
for nylig havde jeg hentet FireFox1.5 og skulle lave nogle betalinger
med kort. Ved 3. betaling lagde jeg mærke til at der var streg over
hængelåsen i hjørnet. Da jeg klikkede på den fik jeg et info-vindue
op hvor der stod at forbindelsen var delvist krypteret, og at andre
muligvis kunne se trafikken.

Værre var, at mit kort-nummer stod klar til at vælge med musen
allerede da jeg havde tastet første ciffer. Jeg ved ikke om det er
almindeligt, men jeg synes ikke det bør ligge på harddisken. Et eller
andet sted må være der være sket det at indtastningshuskeren (?)
ikke er slået fra selvom forbindelsen skulle være sikker.

Da jeg slettede private oplysninger (menuen Funktioner) var nummeret
ikke tilgængeligt mere, men mange almindelige ting den plejer at huske
var så også forsvundet.

Alle betalinger blev gennemført.

Er det almindeligt, og har I oplevet noget lignende?