Nokia 6230i
Fra : BladeWalker

Dato : 05-12-05 16:23

Hej med jer alle.

Jeg har et spørgsmål til jer. Det drejer sig om ringevolumen på en
nokia6230i. Lige meget hvad jeg instiller ringesignal og ringestyrke til så
ringer den på stigende ringesignal. Nu vil jeg hører om der er en løsning
på dette problem og om der er ander der har oplevet samme problem.

MVH BladeW

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 21:34

"BladeWalker" <post@martinfrank.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringer den på stigende ringesignal. Nu vil jeg hører om der er en løsning
> på dette problem og om der er ander der har oplevet samme problem.

På det punkt i menuen "Profiler" som hedder "Ringesignal" står den
garanteret til at være "stigende". Dette punkt skal du sætte til (for
eksempel) "ringetoner", så virker den sikkert som den skal - ellers er det
en defekt mobilos som du har fået fat i.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk