Cover samt datakabel til 6310
Fra : Soren Pedersen

Dato : 05-12-05 13:51

Jeg har ledt efter ovenstående, men har ikke kunnet finde noget
billigere end 229,- for coveret alene, hvilket jeg synes er alt for
meget ift. priserne i Tyskland.
Er der nogen der kender et sted herhjemme med en fornuftig pris, eller
er jeg "nødt" til at handle i Tyskland. Kender I nogle gode steder dernede ?

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 23:11

Jeg har et brugt du kan få, men det ser brugt ud.

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 23:13

Ooops