evt OT:
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 01:05

jeg ville hlige høre om der er nogen som kunne hinte mig til hvordan man
sætter en lokal server på i DW. (testing server)
thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-12-05 01:33

Thomas K wrote:
> jeg ville hlige høre om der er nogen som kunne hinte mig til hvordan
> man sætter en lokal server på i DW. (testing server)

En lokal server er noget specielt software, der skal installeres på din
computer. Eks.:

http://hjemmesideskolen.dk/net/iis.asp

Det har ikke noget med DW at gøre.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-12-05 10:07

Erik Ginnerskov skrev:

> En lokal server er noget specielt software, der skal
> installeres på din computer.

Ja.

> Det har ikke noget med DW at gøre.

Det kan nu godt tænkes. Jeg kender ikke til DW, men visse
udviklingsværktøjer (bl.a. Visual Studio) har integreret en
personlig webserver i programmet. Det er muligvis stadig en IIS-
udgave der kører bagved, men opsætning og administration er flyttet
ind i webeditoren/udviklingsværktøjet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : per christoffersen

Dato : 05-12-05 10:34

> Ja.

> Det kan nu godt tænkes. Jeg kender ikke til DW, men visse
> udviklingsværktøjer (bl.a. Visual Studio) har integreret en
> personlig webserver i programmet.

Det har DW ikke. Den kan køre op imod flere forskellige serverteknologier,
så afhængig af hvad man ønsker at bruge, angiver man serverteknologi.

/Per.