SMS eksport fra w800i (software)
Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 05-12-05 00:50

Jeg søger noget software, hvormed jeg kan eksportere mine sms til f.eks. txt
eller pdf. Jeg ved det var muligt med Nokia Data Suite, men kender meget
lidt til Sony-Ericsson software. Som en bi-ting, så søger jeg samtidig
software til afsending af sms, - igen som Nokia Data Suite.

Håber I kan hjælpe!

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 05-12-05 14:32

Uldsokken Arne Swiftwind wrote:
> [...]
> lidt til Sony-Ericsson software. Som en bi-ting, så søger jeg samtidig
> software til afsending af sms, - igen som Nokia Data Suite.

Har ikke lige tjekket om din telefon er understøttet, men ellers kan FMA
http://fma.sourceforge.net/ vist alt det du har brug for.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 05-12-05 15:57

> Har ikke lige tjekket om din telefon er understøttet, men ellers kan FMA
> http://fma.sourceforge.net/ vist alt det du har brug for.

Mange tak! =D

Syntes heller ikke jeg kan finde noget phones supported halløj, men er
imponeret over programmets størrelse. Uanset hvad, så er det helt sikkert
værd at lege lidt med!

Mvh.
Arne

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 05-12-05 16:06

> Har ikke lige tjekket om din telefon er understøttet, men ellers kan FMA
> http://fma.sourceforge.net/ vist alt det du har brug for.

Til andre det måtte interessere, så ER FMA kompatibel med en W800i. Hurra!

/Arne

Fra : HSK

Dato : 06-12-05 14:09

> Håber I kan hjælpe!

Kan anbefale programmet MyPhoneExplorer

http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-Tools/Sony-Ericsson/MyPhoneExplorer.shtml

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 07-12-05 02:22

> Kan anbefale programmet MyPhoneExplorer
>
> http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-Tools/Sony-Ericsson/MyPhoneExplorer.shtml

Tak! Umiddelbart ser den mere simpel ud, men jeg tror programmerne dækker
det samme. MPE virker dog mere stabil med min SE W800i. Hurra!

Fra : HSK

Dato : 07-12-05 11:22

> Tak! Umiddelbart ser den mere simpel ud, men jeg tror programmerne dækker
> det samme. MPE virker dog mere stabil med min SE W800i. Hurra!

Det var da så lidt! Faktisk har SonyEricsson selv lavet en PC Suite som kan
det der. Du skal bare downloade den til W550 på SonyEriccsons hjemmeside,
den fungerer fint til W800 også. Desuden undgår du så ved synkronisering til
Outlook, at du skal give den adgang til Outlook hver gang..Versionen er
1.10.71 (den jeg har ihvertfald...). Hvis du installerer uden at opgradere
tidligere version, så bare installer driverne til W800 inden du installerer
PC Suite

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10320&fid=19387&esi=true

/Henrik

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 07-12-05 11:47

> [...]
> er 1.10.71 (den jeg har ihvertfald...). Hvis du installerer uden at
> opgradere tidligere version, så bare installer driverne til W800 inden du

Igen tak! Syntes den Suite der var med til SE W800i var helt til grin og
aldeles ubrugelig - kan huske en meget gammel suite, vidst nok til T36, der
var ret cool - så det undrer mig de har lavet så elendig en til deres nye
telefon.