hjælp nokia 6100 kabel til pc
Fra : emi007

Dato : 04-12-05 20:59

jeg har købt et kabel ca-42 til min 6100 samt installeret pc suite den har
ufattelig svært ved at finden telefonen

Det er et USB-stik er der nogen der også har bøvlet og løst problemet så
hører jeg gerne her om

på forhånd mange tak fe

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-12-05 16:43

"emi007" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ufattelig svært ved at finden telefonen
>
> Det er et USB-stik er der nogen der også har bøvlet og løst problemet så

Jeg havde samme problem, havde købt mit i TDC, de sagde jeg skulle ringe til
Nokia.

Og der hjalp de mit til at virke, prøv at lukke ned for firewall og virus
beskyttelse.

Venlig hilsen

Jesper c",)