Liste over tidligere tilsendte SMS-beskede~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-05 18:21

Hej,

Tror I der er mulighed for at få en liste af sit teleselskab over,
hvem der har sendt sms-beskeder til sig indenfor f.eks. de sidste
to dage?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-12-05 18:57

Thomas G. Madsen explained :
> Tror I der er mulighed for at få en liste af sit teleselskab over,
> hvem der har sendt sms-beskeder til sig indenfor f.eks. de sidste
> to dage?

Det burde være muligt for dem at lave sådan en liste men det er ikke
sikkert de vil udlevere den til dig. Prøv at kontakte dem og spørg.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-05 19:02

Henrik Stidsen skrev:

> Det burde være muligt for dem at lave sådan en liste men det er
> ikke sikkert de vil udlevere den til dig.

Nej, det er så spørgsmålet.

> Prøv at kontakte dem og spørg.

Jeg spurgte fordi der måske var andre i denne gruppe, som allerede
havde prøvet, men det vil jeg gøre.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Spangkuk

Dato : 04-12-05 19:24

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i

> Jeg spurgte fordi der måske var andre i denne gruppe, som allerede
> havde prøvet, men det vil jeg gøre.

Ok, vend lige tilbage med et svar, det kunne være interessant at høre.

Især om du fik bekræftet din mistanke til hende

Spang

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-05 20:02

Spangkuk skrev:

> Ok, vend lige tilbage med et svar, det kunne være interessant at
> høre.

Ja, ikke?

> Især om du fik bekræftet din mistanke til hende

Godt gættet ;)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-12-05 21:40

In article <3vgsoeF14v7eqU1@individual.net>, Thomas G. Madsen wrote:

> Ja, ikke?

> Godt gættet ;)

Du kan få det den anden vej med de 2 sidste cifre slørede.
Indgående lister må du finde i telefonen. Eller få via en kendelse.

jeg mener det er EB der siger at 40% af danskerne er utro til en julefrokost.
Mit bud er at det kun er en rundspørge blandt deres læsere for det lyder
vildt højt. Så læser konen EB ? Så har du allerede tabt :(

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-12-05 22:12

Povl H. Pedersen expressed precisely :
> Du kan få det den anden vej med de 2 sidste cifre slørede.

Mener du udgående ? for i så fald har du krav på listen uden slørede
tal hvis det drejer sig om dit eget abonnement. Er det andres
(konens,kærestens,naboen osv) så skal der nok en dommerkendelse til før
du får noget som helst.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-12-05 22:16

Povl H. Pedersen skrev:

> [...]
> julefrokost. Mit bud er at det kun er en rundspørge blandt deres
> læsere for det lyder vildt højt. Så læser konen EB ? Så har du

Jeg misforstod i første omgang Spangs "Især om du fik bekræftet
din mistanke til hende ", for det handler ikke om en mistanke
til kærestens eller konens mulige sidespring. Det drejer sig
derimod om en fejlsendt sms fra en, som jeg _meget_ gerne vil i
kontakt med igen, men sms'erne er desværre slettet fra min mobil.
Jeg skylder hende en stor tak, men det er en længere historie,
som jeg nødig vil ud med i et offentligt forum.

At 40 % er utro, kommer dog også som en stor overraskelse for mig.
Det lyder ganske rigtigt vildt højt.

--
Hilsen
Madsen