Browser
stl_s 3840
arlet 2470
MSN content plus
Fra : hhsj

Dato : 04-12-05 01:49

Hej. Jeg har det problem at jeg ikke kan komme af med et program, det hedder
MSN content plus, trial vers. jeg afinstallerede det og troede at jeg var
kommet af med det, det var jeg ikke, så installerede jeg det igen, og
ventede til det var udløbet og prøvede igen.. det hjalp heller ikke.
Jeg har søgt i registreringsdatabasen efter navnet og har slettet det der
var. Jeg har også brugt (easy clean). og reg. Clean, Ad-aware Jeg ved
faktisk ikke hvad mere jeg kan gøre, jeg vil blive gald for et godt råd. Jeg
bruger XP SP2
Hilsen Hans

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-12-05 01:55

hhsj wrote:
> [...]
> faktisk ikke hvad mere jeg kan gøre, jeg vil blive gald for et godt råd. Jeg

Jeg har ikke personlig erfaring med det men en google søgning gav dette
resultat:
http://forum.mess.be/index.php?showtopic=13171

Først afinstallerer du, hvis ikke det forsvinder helt, genstarter du i
fejlsikret tilstand og sletter filen "msnappm.foo" i dit Windows\System
bibliotek.

Ellers prøv at studer resultatet af denne søgning:
http://kortlink.dk/28fq

--
http://linuxnewbie.wordpress.com/
My bookmarks:

Fra : hhsj

Dato : 04-12-05 15:00

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bibliotek.
>
> Ellers prøv at studer resultatet af denne søgning:

Tak for hjælpen. nu jeg er kommet af med den.
Mappen hedder (msnappm). og ligger i Windovs mappen, og ikke i system
mappen.. jeg fandt den ved at søge.. jeg var også nødt til at afslutte
procesen i (jobliste) inden jeg kunne slette filen, bare til orientering til
andre der er i samme situation. Hvorfor skal det foregå i fejlsikret
tilstand?
Mvh Hans