mswgcn.exe søges..
Fra : BT

Dato : 04-12-05 00:31

Jeg mangler filen mswgcn.exe.
Jeg skal bruge den til at konfigurere noget netværk på en Dos 6.22 client
De sidder på nettet jeg har kunne finde linker til den på MS' hjemmeside.
Men den er der desværre ikke mere..

Nogen der kan hjælpe med den

/Brian

Fra : Hans

Dato : 04-12-05 01:27

BT wrote:
> [...]
> client De sidder på nettet jeg har kunne finde linker til den på MS'
> hjemmeside. Men den er der desværre ikke mere..

Prøv og skriv mswgcn.exe på Google, og sørme om ikke det er allerførste
link, hvor du også kan downloade filen.

Det var sørme svært.

Hans

Fra : MN

Dato : 04-12-05 13:50

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Prøv og skriv mswgcn.exe på Google, og sørme om ikke det er allerførste
> link, hvor du også kan downloade filen.
>
> Det var sørme svært.

Det må det da være, siden at det du skriver ikke virker.

Mogens

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 04-12-05 14:05

MN wrote:
> Det må det da være, siden at det du skriver ikke virker.

Det virker, hvis man undlader at bruge passiv ftp.

$ ftp ftp.microsoft.com
Connected to ftp.microsoft.com.
220 Microsoft FTP Service
500 'AUTH GSSAPI': command not understood
500 'AUTH KERBEROS_V4': command not understood
KERBEROS_V4 rejected as an authentication type
Name (ftp.microsoft.com:mk): anonymous
331 Anonymous access allowed, send identity (e-mail name) as password.
Password:
230-Welcome to ftp.microsoft.com. Please also visit
http://www.microsoft.com/downloads.
230 Anonymous user logged in.
Remote system type is Windows_NT.
ftp> passiv
Passive mode off.
ftp> cd /softlib/mslfiles
250 CWD command successful.
ftp> binary
200 Type set to I.
ftp> get mswgcn.exe
200 PORT command successful.
150 Opening BINARY mode data connection for mswgcn.exe(1015512 bytes).
226 Transfer complete.
1015512 bytes received in 27 seconds (37 Kbytes/s)
ftp>

Mogens

--
Mogens Kjær, Dataarkæolog
Email: mk@datamuseum.dk

Fra : Hans

Dato : 04-12-05 14:20

MN wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Det må det da være, siden at det du skriver ikke virker.

ftp://ftp.microsoft.com/softlib/mslfiles/mswgcn.exe

Linket virker uden problemer, både i Firefox og IE, så det må du lige
forklare nærmere.

Hans

Fra : MN

Dato : 04-12-05 14:38

> ftp://ftp.microsoft.com/softlib/mslfiles/mswgcn.exe
>
> Linket virker uden problemer, både i Firefox og IE, så det må du lige
> forklare nærmere.

Mogens Kjær kom med løsningen.
Uden passive FTP.

Mogens

Fra : Hans

Dato : 04-12-05 14:56

MN wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Mogens Kjær kom med løsningen.
> Uden passive FTP.

Selv med passiv FTP er der ingen problemer, så det undrer mig lidt.

Hans

Fra : Søren G

Dato : 05-12-05 15:21

"MN" <willemoesgadeFJERNES@gmail.com> wrote in message
> Mogens Kjær kom med løsningen.
> Uden passive FTP.

Virker også fint for mig.

--
Søren

Fra : BT

Dato : 05-12-05 16:40

> Prøv og skriv mswgcn.exe på Google, og sørme om ikke det er allerførste
> link, hvor du også kan downloade filen.
>
> Det var sørme svært.
>
> Hans

Det havde jeg skam også gjort. Men alle de link jeg kunne finde frem til,
virkede ikke ved mig..
Men nu har jeg fået fat i den..

Takker alle for jeres hjælp

/Brian