Lade en FORM åbne en ny browser?
Fra : Peter[5260]

Dato : 04-12-05 00:39

Hej!

Når jeg submitter min form, vil jeg gerne have den til at åbne en ny
instans
af browseren.
Det skal altså svare til et link med target="_blank"

<form method="post" action="nyside.htm">
skal altså åbne en ny browser med koden nyside.htm

Hvordan gør jeg det???

På forhånd tak
Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-12-05 00:54

on 04-12-2005, Peter[5260] supposed :
> Hvordan gør jeg det???

Somme tider hjælper det at prøve sig frem - du kendte jo svaret i
forvejen :)

Du ved at et link med target="_blank" giver en ny side, gad vide om
ikke en <form> med target="_blank" også gør ? :)

Fra : Peter[5260]

Dato : 04-12-05 01:04

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du ved at et link med target="_blank" giver en ny side, gad vide om ikke
> en <form> med target="_blank" også gør ? :)

DOOOH!!!
Det er tilladt at håne mig (de næste 5 minutter) *LOL*
Tak for opklaringen!

/Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-12-05 01:10

Peter[5260] brought next idea :
> DOOOH!!!
> Det er tilladt at håne mig (de næste 5 minutter) *LOL*
> Tak for opklaringen!

S'lidt - så lærte du også lidt i dag :)

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-12-05 14:14

Peter[5260] skrev:

> Når jeg submitter min form, vil jeg gerne have den til
> at åbne en ny instans af browseren.

Er det hensigtsmæssigt? Se også
http://html-faq.dk/1017.asp

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Peter[5260]

Dato : 04-12-05 19:11

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Er det hensigtsmæssigt? Se også
> http://html-faq.dk/1017.asp
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk

Øh ja, i dette tilfælde er det!
Brugeren indtaster sine data i en form, der sender dem videre til en pænt
opsat html-side, hvorfra de - vha. "onload=Window.Print()" - skal
udskrives,
underskrives og indsendes til undertegnede via snailmail (det er et
juridisk
krav i min forretning).
....men ellers giver jeg dig ret: target=_blank skal bruges med omtanke!

Mvh
Peter

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-12-05 00:02

Peter[5260] wrote:

> [...]
> udskrives,
> underskrives og indsendes til undertegnede via snailmail

Og det kan man ikke gøre i samme vindue?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/