Lonesome Dove - De red mod nord
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-12-05 22:53

Hvorfor har ingen anbefalet denne fantastiske western serie endnu???

Nå men så vil jeg da gøre det, købte den for 99.- der er 4 afsnit på 1½ time
hver, jeg har nu set de 3 første, og hvis ikke jeg var så dødtræt så
snuppede jeg også det sidste. Serien er noget af det bedste jeg har set
længe...humoristisk og meget barsk. Det er en klassisk historie om to gamle
Texas Rangers der beslutter at ride mod nord med en flok heste. Et par små
bihistorie bliver flettet ind, men det der er så fantastisk ved serien er
dens personer, som næsten med det samme drager en. Ingen af dem er særlige
"gode" men de er dødcharmerende...en anden ting der tiltaler mig ved serien,
er den meget barske tone, der passer godt til det barske landskab de rejser
i....Det skal da lige nævnes at et hav af kendte skuespillere er med: Tommy
Lee Jones, Robert Duval, Danny Clover, Steve Buscemi, Angelica Houston og
Chris Cooper...

Men køb den, den er 6 timer suveræn underholdning for ca. 100 kr.

Det skal dog lige siges at billede og lyd kvalitet er nok ikke særlig godt,
men helt ærligt det har jeg slet ikke spekuleret over, for historien er så
dragende, at det er ligegyldigt.

Mvh. Brian

brauner.kjeldsen@mail.dk
http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Mr. D

Dato : 03-12-05 22:51

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> skrev i
en meddelelse news:43921206$0$46983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvorfor har ingen anbefalet denne fantastiske western serie endnu???

Det glæder jeg mig til. Købte den for tid tilbage, men har endnu ikke haft
tid til at se den.

simon

Fra : JYH

Dato : 04-12-05 10:39

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Hvorfor har ingen anbefalet denne fantastiske western serie endnu???

Blev også positiv overrasket. Jeg købte den efter,
at have læst anmeldelser på IMDB, hvor den har 9.1 i score.
Så den er absolut 100 kr værd.

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-12-05 13:53

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Hvorfor har ingen anbefalet denne fantastiske western serie endnu???

Det har de da osse. Det er jo en halvgammel svend, der har været sendt i tv
et par gange efterhånden.

Send mig en mail når du er færdig. Så giver jeg en 50'er inkl pp for den.

/jim

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-12-05 17:42

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Det har de da osse. Det er jo en halvgammel svend, der har været sendt i
> tv et par gange efterhånden.

Så jeg er altså bare alt for dårlig opdateret, har aldrig set den før, og
det er en skam.

> Send mig en mail når du er færdig. Så giver jeg en 50'er inkl pp for den.

Ked af det, men du må nok finde en anden at købe ved, jeg kan godt tåle at
se den flere gange, så den bliver i samlingen....med mindre du hentyder til
at sidste afsnit ødelægger hele serien

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 17:20

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Hvorfor har ingen anbefalet denne fantastiske western serie endnu???

'alle' ved at det er en perle...

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-12-05 17:41

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> 'alle' ved at det er en perle...

Ja og nu ved jeg det så også... bedre sent end aldrig.

Mvh. Brian

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-12-05 17:37

On Sun, 4 Dec 2005 17:40:32 +0100, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> wrote:

>""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

>Ja og nu ved jeg det så også... bedre sent end aldrig.

Og hvis du ikke har set "Open Range" med Duvall og Costner, så gør det
endelig. Den er lige så god.

--
mvh Niels Søndergaard

"Happiness in intelligent people is the rarest thing I know."
Hemingway

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-12-05 20:30

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Sun, 4 Dec 2005 17:40:32 +0100, "Brian, Rikke & Kristian"

> Og hvis du ikke har set "Open Range" med Duvall og Costner, så gør det
> endelig. Den er lige så god.

Det har jeg, og jeg er helt enig, en rigtig god western.