Hunden nyser
Fra : Jan Birk

Dato : 03-12-05 22:50

Jeg har en border terrier som er begyndt at nyse ret tit. Det opleves
lidt lige som vi tobenede gør det, altså et nys ud af næsen hvis der er
noget der killer eller lign.

Humør, appetit mm. er normalt.

(Jeg kunne måske godt gøre mere rent end jeg gør, men hunden har ikke
tidligere taget sig af det

Er der mons nogen der har en ide om hvad det kan være?

/Jan

Fra : Thomas Larsen

Dato : 03-12-05 23:01

> [...]
> tidligere taget sig af det
>
> Er der mons nogen der har en ide om hvad det kan være?

Min golden retriever gør det osse tit, så sent som i eftermiddags kom der et
så kraftigt nys ude på køkkengulvet at han bankede hele snuden ned i gulvet
så det sagde BONK, han skyndte at rejse sig og se ud som intet var hændt og
tog så en slurk vand, jeg tror det er deres måde at rense ud i næsen på som
vi mennesker osse gør det. Hunde har jo en langt finere næse end os
mennesker. tror vores nyser 4-8 gange dagligt. Self. skal du tage en snak
med din dyrelæge om det hvis det bliver ved og antallet af nys stiger, det
kan jo være han har tørre slimhinder i næsen eller har noger der irreterer
ham..

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 10:48

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> Jeg har en border terrier

KLIP

Må lige indskyde: JUBII!! Flere i gruppen med BT!

Hilsen Camilla
-Som føler sig lidt i undertal i den her gruppe af fine lab, box, ds, jens,
osv osv

Fra : pwh

Dato : 04-12-05 21:10

> Hilsen Camilla
> -Som føler sig lidt i undertal i den her gruppe af fine lab, box, ds,
> jens, osv osv

Er der nu også kommet en race der hedder jens,
sådan en skal jeg ALDRIG have

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 16:51

> Er der nu også kommet en race der hedder jens,
> sådan en skal jeg ALDRIG have
>
> /Jens

Det var sådan set en overordnet betegnelse for alle de blandingsracer
Men det havde du forhåbentlig luret

-Camilla

Fra : pwh

Dato : 05-12-05 18:26

> Det var sådan set en overordnet betegnelse for alle de blandingsracer
> Men det havde du forhåbentlig luret
>
> -Camilla

Er jeg nu blevet til en massebetegnelse

/Jens