Gammel film søges
Fra : Kim2000

Dato : 03-12-05 21:59

Da jeg var 7-8 år gammel så jeg på det der moderne medie BETA-MAX en film
hos en kammerat. Det var noget med at manden (der vist nok var en superhelt
af en slags) til at stå på en plade, så vred han sig af smerte. Det er i
sci-fi genren.

Vi taler altså om en film, der var på video i starten af firserne formentlig
i 82-83. Ringer der nogle klokker rundt omkring?

mvh
Kim

Fra : Holst

Dato : 03-12-05 22:37

Kim2000 wrote:

> [...]
>
> Vi taler altså om en film, der var på video i starten af firserne formentlig
> i 82-83. Ringer der nogle klokker rundt omkring?

Nu er det længe siden jeg har set Superman, men han plejer da vist at
vride sig af smerte, hvis der kommer noget krypton for tæt på ham. Måske
var det bare en Superman-film.