Battlefield2 + expansion pack
Fra : Per Jørgensen

Dato : 03-12-05 14:08

Hej !

Har købt Special Forces til Battlefield2, men kan ikke få den installeret.
Får en fejlmeddelelse "patch failed", og installationen stopper så.

I forvejen har jeg haft problemer med at installere den sidste pacth
til Battlefield2. Dette måtte gøres manuelt efter hjælp fra EA support.

Har prøvet at afinstallere spillet, og starter helt forfra, men gør ingen
forskel.

Er der nogen gode råd, eller skal jeg bare vente på at EA support har åben
mandag.

Mvh
Per.

Fra : Jakob

Dato : 03-12-05 15:35

In article <43919826$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
per.b.j@vip.cybercity.dk says...

> Er der nogen gode råd, eller skal jeg bare vente på at EA support har åben
> mandag.

Du skal vist over i kategorien for sort magi. Når det er et program fra
Dice skal der vist mere end held til. De må gå over i historien som dem
der leverer de mest skodagtige programmer.

De plejer så også at kunne levere en patch bagefter der gør det hele
værre så du skal nok være tålmodig :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : usenet

Dato : 03-12-05 15:50

"Per Jørgensen" <per.b.j@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskel.
>
> Er der nogen gode råd, eller skal jeg bare vente på at EA support har åben

Køb en pc med et fungerende styresystem, så kører det.

/Dan

Fra : Per Jørgensen

Dato : 03-12-05 16:22

"usenet" <usenet@pq.dk> skrev i en meddelelse

> Køb en pc med et fungerende styresystem, så kører det.
>
> /Dan

Ikke forstået tror jeg. Har absolut ikke problemer med andre spil,
så kan vel ikke være min xp installation.

Iøvrigt er det jo åbenbart et udbredt problem med at installere deres spil
og patch'es,
for man havde da lagt en beskrivelse af hvordan man kunne installere, den
store første
patch der kom, manuelt.

Mvh
Per.
beskrivelse til

Fra : usenet

Dato : 03-12-05 18:33

> [...]
> og patch'es,
> for man havde da lagt en beskrivelse af hvordan man kunne installere, den

Har aldrig haft problemer med hverken BF eller BF2, ej heller deres patches,
men måske er jeg bare heldig indtil videre.
Men hvis du allerede har problemer med seneste patch så er der da noget
galt, helt sikkert.
Og forresten,undskyld mit tidligere, kort for hovedet svar.(julefroskost).
Jeg harselv luret på expansionen, men må da nok lige vente lidt.
Håber du finder en løsning.

/Dan

Fra : Kim

Dato : 03-12-05 16:42

> Har købt Special Forces til Battlefield2, men kan ikke få den installeret.
> Får en fejlmeddelelse "patch failed", og installationen stopper så.

Skriv til EA, det er noget med du skal hente en patch, på en af deres ftp
servere, men jeg kan ikke huske hvilken.
Min svoger har samme problem.

Hilsen Kim

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-12-05 18:00

"Per Jørgensen" wrote

> Har prøvet at afinstallere spillet, og starter helt forfra, men gør ingen
> forskel.

Hvor installerer du spillet?
Skidtet røg ind under "program files" i stedet for "programmer"
Så fik jeg tingene til at arte sig :)

Der er også nogle registry indstillinger der skal rettes
Søg evt via Google

Vi lagde patch 1.12 på før SF og derefter 1.12 på igen

- Peter

Fra : sls\(2770\)

Dato : 03-12-05 18:13

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Per Jørgensen" wrote

Har du prøvet at køre et Registreringsdatabase rense program efter du har
afinstalleret spillet?
F.eks. http://www.ccleaner.com/

Jeg havde også kørt Patch 1.12 før SF, men måtte smide 1.12 på igen
bagefter..

// Sid

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-12-05 20:43

"sls(2770)" wrote

> Har du prøvet at køre et Registreringsdatabase rense program efter du har
> afinstalleret spillet?

Hvad skulle formålet være?
(I netop dette tilfælde)

> Jeg havde også kørt Patch 1.12 før SF, men måtte smide 1.12 på igen
> bagefter..

Ja?
der står i vildledningen at man skal smide 1.12 på SF for at kunne spille
online

- Peter

Fra : sls\(2770\)

Dato : 04-12-05 02:39

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "sls(2770)" wrote

> Hvad skulle formålet være?
> (I netop dette tilfælde)

Det hjalp for mig, da jeg havde afbrudt installationen da jeg installerede
spillet første gang, fordi jeg havde skrevet en forkert sti til spillet.

> Ja?
> der står i vildledningen at man skal smide 1.12 på SF for at kunne spille
> online

Fordi jeg havde installeret 1.12 før jeg købte SF, og gik ikke udfra at SF
nedgraderet mit BF2 uden at skrive den overskrev nyere filer. Og heller ikke
rettet versions nummeret i spillet, for det hed stadig 1.12.xxxxxxx
Gik heller ikke ud fra man skulle læse en vejlning for at installere en
addon.

> - Peter

Ja, det kan du jo ikke gøre for....

Har du flere spørglmål?

// Sid

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-12-05 11:16

"sls(2770)" wrote

> [...]
> nedgraderet mit BF2 uden at skrive den overskrev nyere filer. Og heller
> ikke rettet versions nummeret i spillet, for det hed stadig 1.12.xxxxxxx

BF2 virkede upåklageligt
SF kunne ikke gå online før jeg havde lagt 1.12 på

> Gik heller ikke ud fra man skulle læse en vejlning for at installere en
> addon.

Din fejl

- Peter

Fra : FedeDorit

Dato : 03-12-05 18:31

> [...]
> forskel.
>
> Er der nogen gode råd, eller skal jeg bare vente på at EA support har åben

Du skal installere patch 1.12 derefter Special forces og så patch 1.12 igen.

Eller spørg her www.bfgeeks.dk

Fra : Per Jørgensen

Dato : 03-12-05 20:20

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal installere patch 1.12 derefter Special forces og så patch 1.12
> igen.
>
> Eller spørg her www.bfgeeks.dk

Mange tak for de gode råd alle sammen !

Prøver jeres tips, ellers får jeg fat i EA support mandag.

Mvh
Per.